pytanie trochę OT

1. Data: 2002-10-16 13:01:15

Temat: pytanie trochę OT
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, że tutaj je zadaję (chociaż na pl.sci.medycyna też zadałam), ale
liczę na was i jestem do was przywiązana :)
Czy Nystatyna (tabletki) jest tylko na receptę? Mam nadzieję, że ktoś wie :)

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-16 13:02:48

Temat: Re: pytanie trochę OT
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka [Vaire]" wrote:

> [...]
> ale liczę na was i jestem do was przywiązana :)
> Czy Nystatyna (tabletki) jest tylko na receptę? Mam nadzieję, że ktoś

http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=277&idnlek=952&m
enu=3

napisali ze to antybiotyk, wiec na pewno tylko na recepte

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-16 19:42:56

Od: "Kami" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Sorry, że tutaj je zadaję (chociaż na pl.sci.medycyna też zadałam), ale
> liczę na was i jestem do was przywiązana :)
> Czy Nystatyna (tabletki) jest tylko na receptę? Mam nadzieję, że ktoś wie
:)

Bardzo mozliwe ze jest teraz na recepte, ale lekarze zazwyczaj jak daja
antybitotyki to pisza na nia recepte tez.
Z tego co mi ostatnio pare lekarzy mowilo to Nystatyna wcale juz nie ma
ochronnego dzialania( bierze sie ja razem z anybiotykami zeby nie dostac
grzybicy) Teraz polecaja preparaty z flora bakteryjna typu Triillac ( Sa
duzo lepsze jako ochrona:). Jak sie zapytasz o preparaty ktore uzupelniaja
flore bakteryja ( maja tzw. "dobre bakterie) to na pewno CI w aptece jakies
poleca.

Kami

co mi sie milego przydarzylo :)
Wybielanie zębów