pytanie z serii gdzie w W-wie

1. Data: 2006-01-05 10:45:50

Temat: pytanie z serii gdzie w W-wie
Od: "kamilwasik" <x...@...xx> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można kupić
naleśniki do tortilli???

2. Data: 2006-01-05 12:53:44

Temat: Re: pytanie z serii gdzie w W-wie
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"kamilwasik" <x...@...xx> wrote in message
> Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można kupić
> naleśniki do tortilli???

Tego to nie wiem, ale "tortilla" (jej wersja srodkowo-meksykanska, bo w innych
miejscach Meksyku i Am. Srodkowej/Pld. tortilla jest mniejsza, grubasza i przypomina
raczej plaski racuch) to wlasnie takie placki z wygladu przypominajace polski
nalesnik, a wiec nalesnik do tortilli to maslo maslane.

3. Data: 2006-01-05 14:16:44

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamilwasik wrote:
> Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można
> kupić naleśniki do tortilli???

To nie calkiem centrum, ale w arkadii dostaniesz w carrefourze. 8 PLN za 6
czy 8 sztuk.

4. Data: 2006-01-05 15:34:12

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilwasik" <x...@...xx> napisał w wiadomości
> Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można
kupić
> naleśniki do tortilli???
w Lublinie sa w makro, wiec w wawie moze tez...
pzdr

5. Data: 2006-01-05 16:39:10

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilwasik" <x...@...xx> napisał w wiadomości
> Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można
> kupić naleśniki do tortilli???

W BOMI

Pozdro
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

6. Data: 2006-01-05 17:00:34

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilwasik" <x...@...xx> napisał w wiadomości
> Może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie mniej więcej w cetrum można
> kupić naleśniki do tortilli???

Sprzedają też w knajpie Tortilla factory http://www.tortillafactory.pl/ na
Wilczej

A ja w Katowicach w byle Geancie czy innym oszołomie kupuje.

Akna

7. Data: 2006-01-21 23:58:44

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał :
> To nie calkiem centrum, ale w arkadii dostaniesz w carrefourze. 8 PLN za 6
> czy 8 sztuk.

Jak to Arkadia to nie całkiem Centrum???????

8. Data: 2006-01-23 11:22:39

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 wrote:
> Jak to Arkadia to nie całkiem Centrum???????

Zalezy jak patrzec i gdzie sie mieszka ;)

9. Data: 2006-01-23 11:29:29

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):
> Jak to Arkadia to nie całkiem Centrum???????

Śródmieście na granicy z Żoliborzem i Wolą.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-01-23 20:41:16

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... Tylko że Centrum to nie dzielnica...

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał :

> Śródmieście na granicy z Żoliborzem i Wolą.
> pozdr. Jerzy

sokowirówka czy robot kuchenny?
Zupa serowo-cebulowa
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
potrawa z matjasów na ciepło??