pytanie z serii gdzie w W-wie

11. Data: 2006-01-24 18:51:13

Temat: Re: pytanie z serii gdzie w W-wie
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):
> Hmm... Tylko że Centrum to nie dzielnica...

No i ... ?
pozdr. Jerzy
--
http://www.bip.warszawa.pl/um_www/informacja.asp?mn_
id=74

12. Data: 2006-01-24 22:30:13

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i to że Arkadia mieści się na granicy Śródmieścia z Żoliborzem nie
zmienia faktu że jest w samym Centrum, a nie poza nim :)

Pozdrawiam
Agnieszka

13. Data: 2006-01-25 12:29:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):
> No i to że Arkadia mieści się na granicy Śródmieścia z Żoliborzem nie
> zmienia faktu że jest w samym Centrum, a nie poza nim :)

W samym centrum Centrum to jest skrzyżowanie Marszałkowskiej i Alej
Jerozolimskich. Do Arkadi jest prawie 5 km. Jakie to Centrum?
Takie?
http://www.city.home.pl/mapa.html
;-)))
To jest gmina _Centrum_ czyli nadal Arkadia jest na obrzeżu Żoliborza, z
prawdziwym Centrum ma to tyle wspólnego co ...
Żyją jeszcze ludzie, dla których Praga to nie Warszawa.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-01-25 12:54:01

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> writes:

> To jest gmina _Centrum_

Nie ma niczego takiego.

MJ

15. Data: 2006-01-25 13:04:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Nie ma niczego takiego.

A łyżka na to niemożliwe!
;-)))
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-01-25 13:52:25

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 wrote:
> No i to że Arkadia mieści się na granicy Śródmieścia z Żoliborzem nie
> zmienia faktu że jest w samym Centrum, a nie poza nim :)

Do Arkadii spod Rotundy jest tyle samo co do Dw. Wileńskiego czy Tesco na
Górczewskiej ;) Chyba, ze to rowniez uznajesz za centrum... To ja pozwole
sobie zapytac w ktorym miejscu konczy sie centrum :)

PS. Cytuj pod postami. Z gory dziekuje.

17. Data: 2006-01-25 15:10:13

Od: "agus_82" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał:

> Do Arkadii spod Rotundy jest tyle samo co do Dw. Wileńskiego czy Tesco na
> Górczewskiej ;) Chyba, ze to rowniez uznajesz za centrum... To ja pozwole
> sobie zapytac w ktorym miejscu konczy sie centrum :)

Jeśli chcesz poznać granice Centrum, zapraszam do przejrzenia planu miasta
:)
Hmm... Mieszkam dokładnie w miejscu, które nie wiem z jakiego powodu
uważacie za lepsze Centrum niż inne i nie rozumiem tego zacietrzewienia. Nie
kapuję jak można stwierdzić że ktoś mieszkający np przy pl Bankowym czy na
Powiślu mieszka mniej w Centrum albo wcale... Granice Centrum są jasno
ustalone i zabawna wydaje mi się dyskusja zmierzająca do tego że Centrum
jest tylko przy rotundzie :)

BTW: Geometryczny środek Warszawy jest na Saskiej Kępie. Może to powinniśmy
uznać za to jedyne, absolutne, najlepsze Centrum??

Wybaczcie, z niektórych postów wyczuwam jakieś niedowartościowanie a propo's
miejsca zamieszkania. Albo właśnie przewartościowanie :P

> PS. Cytuj pod postami. Z gory dziekuje.

Tzn mam odpowiadać pod cytatami, tak? No problemo, wciaż się uczę sprawnie
poruszać na grupach i jestem wdzięczna za każde nienachalne, za to
konstruktywne zwrócenie uwagi. :)
Pozdrawiam
Agnieszka

18. Data: 2006-01-25 15:22:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agus_82 napisał(a):
> [...] Granice Centrum są jasno ustalone i [...]

No to podaj te granice [ulice], lub wskaż na jakiej mapie można je
znaleźć, mam nadzieję, że nie mówisz o byłej gminie Centrum.
:-)
pozdr. Jerzy

sokowirówka czy robot kuchenny?
Zupa serowo-cebulowa
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
potrawa z matjasów na ciepło??