Re: pytanie z serii gdzie w W-wie

From: "agus_82" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pytanie z serii gdzie w W-wie
Date: Wed, 25 Jan 2006 16:10:13 +0100

Użytkownik "Piotrek" napisał:

> Do Arkadii spod Rotundy jest tyle samo co do Dw. Wileńskiego czy Tesco na
> Górczewskiej ;) Chyba, ze to rowniez uznajesz za centrum... To ja pozwole
> sobie zapytac w ktorym miejscu konczy sie centrum :)

Jeśli chcesz poznać granice Centrum, zapraszam do przejrzenia planu miasta
:)
Hmm... Mieszkam dokładnie w miejscu, które nie wiem z jakiego powodu
uważacie za lepsze Centrum niż inne i nie rozumiem tego zacietrzewienia. Nie
kapuję jak można stwierdzić że ktoś mieszkający np przy pl Bankowym czy na
Powiślu mieszka mniej w Centrum albo wcale... Granice Centrum są jasno
ustalone i zabawna wydaje mi się dyskusja zmierzająca do tego że Centrum
jest tylko przy rotundzie :)

BTW: Geometryczny środek Warszawy jest na Saskiej Kępie. Może to powinniśmy
uznać za to jedyne, absolutne, najlepsze Centrum??

Wybaczcie, z niektórych postów wyczuwam jakieś niedowartościowanie a propo's
miejsca zamieszkania. Albo właśnie przewartościowanie :P

> PS. Cytuj pod postami. Z gory dziekuje.

Tzn mam odpowiadać pod cytatami, tak? No problemo, wciaż się uczę sprawnie
poruszać na grupach i jestem wdzięczna za każde nienachalne, za to
konstruktywne zwrócenie uwagi. :)
Pozdrawiam
Agnieszka