pytanko

1. Data: 2002-04-06 16:15:58

Temat: pytanko
Od: "Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam male pytanko troche nie na temat.
Od kilku dni odbieram newsy na outlooku, i tez od paru dni zaczal mi
szwankowac kompik.
po pierwsze odebral chyba z 200 wiadomosci duplikujac te, co juz byly. po
drugie ma problemy z zalogowaniem sie na poczte. nie wiem czy to wina
newsgroupow, bo ostatnio zaladowalam nowego antywirusa, moze on zadzialal.
moze wy cos wiecie?
bede wdzieczna za odp.

--
Urszula

dla prywatnych maili usun "nospam"

ICQ 94287243
yahoo oosh_la
msn urszula_j

1. Data: 2002-04-06 18:46:10

Temat: Re: pytanko
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[..]
po pierwsze odebral chyba z 200 wiadomosci duplikujac te, >
> --

zobacz ustawienia na koncie i zaznacz opcję TYLKO nowe wiadomości
jest to opcja dostępna w natępujący sposób:
klikasz prawym klawiszem mychy na nazwie grupy,
tam znajdujesz ustawienia synchronizacji i wybierz opcję tylko nowe
wiadomości.

pozdr
Ania
--
chcesz napisac na priv usuń no.spam z adresu

1. Data: 2002-04-07 18:50:38

Temat: Re: pytanko - OT techniczne : wspolny problem
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> drugie ma problemy z zalogowaniem sie na poczte. nie wiem czy to wina
> newsgroupow, bo ostatnio zaladowalam nowego antywirusa, moze on
----
Ja mam też kłopot z pocztą, ani nie wysyła, ani nie odbiera,
i tak już trzeci dzień; podobno jakiś błąd na łączach ... ???
przynajmniej taki jest komunikat serwera.
Myślę, że to znowu coś w onecie,
albo Telekompromitacja Polska SA założyła kolejny dławik)
(ostatnio wpadli na taki świetny pomysł !!! )
:((((

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-04-07 21:25:44

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślę, że to znowu coś w onecie,
> albo Telekompromitacja Polska SA założyła kolejny dławik)
> (ostatnio wpadli na taki świetny pomysł !!! )

U mnie dla odmiany pojawiają się (przy synchronizacji) same
odpowiedzi
... i w dodatku nie wszystkie :-((
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-07 22:00:47

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał(a):

> U mnie dla odmiany pojawiają się (przy synchronizacji) same
> odpowiedzi
> ... i w dodatku nie wszystkie :-((
---
wyrazy współczucia;
można szukać pomocy na pl.news.czytniki
ale tam strasznie są zaawansowani
i niezbyt lubią OE ....
Niemniej udało mi się kilka razy dostać życzliwe
porady (<--- Piotr Palusiński)
pozdrawiam z zamrażarKrakowa
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-04-08 05:36:28

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
???

> [...]
> ale tam strasznie są zaawansowani
> i niezbyt lubią OE ....
> Niemniej udało mi się kilka razy dostać życzliwe

Dzięki ;-)
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-08 07:08:30

Od: "Asia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym jeszcze raz dokladnie sprawdzila wszystkie ustawienia, bo mi sie
kiedys zdarzylo, ze wlasnie program antyvirusowy w ramach ochrony poczty
pozmienial mi adresy w Outlook'u. Swoja droga rzeczywiscie zadne wirusy sie
ta droga nie mogly juz przedostac.

powodzenia

Asia

Makowiec!!