rabarbar

11. Data: 2007-05-06 20:09:32

Temat: Re: rabarbar
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Jak Wy "obchodzicie" się z rabarbarem?
> Wycinacie, czy wyrywacie?
> Co jest lepsze dla rabarbaru?
Zawsze wyrywałem (lekka gleba). Karpy co kilka lat musiałem dzielić bo były
za duże.
"Dojrzałe" łodygi rabarbaru wyrywa się łatwo.
Pierwsze gdy jeszcze nie były "dojrzałe" wycinałem bo nie dało się wyrwać.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

12. Data: 2007-05-07 18:37:23

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2007-05-07 18:39:56

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak Wy "obchodzicie" się z rabarbarem?
> Wycinacie, czy wyrywacie?
> Co jest lepsze dla rabarbaru?

W "marketach" kupujesz. Jeden raz kup na targowisku - różnicę sama
zobaczysz.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

14. Data: 2007-05-07 18:47:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Jak Wy "obchodzicie" się z rabarbarem?
> Wycinacie, czy wyrywacie?
> Co jest lepsze dla rabarbaru?
>
> Pozdrawiam Krycha

Ja wykrecam i wyrywam, czytalam, ze jak sie przycina, to te pozostale
konce gnija tam w srodku, a wykrecane nie pozostawiaja nic po lisciu.
Obcietymi liscmi obkladam grzadki, bo zwalniaja rosniecie chwastow.

MB

15. Data: 2007-05-07 19:48:38

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:133ut2kvmd3mab@corp.supernews.com...

> Ja wykrecam i wyrywam,

I dobrze mu (rabarbarowi) robisz.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2007-05-08 13:58:14

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:
> Jak Wy "obchodzicie" się z rabarbarem?
> Wycinacie, czy wyrywacie?
> Co jest lepsze dla rabarbaru?

ja się w ogóle z nim "nie obchodzę", czasem mu sypnę jakiegoś nawozu i
rośnie już 20 lat...

moon

17. Data: 2007-05-11 17:57:56

Od: "Iwona Lindner" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam !!!

Moim zdaniem powinno sie wycinać . Lepszy efekt będzie na przyszły
rok.

Pozdrawiam.

18. Data: 2007-05-11 18:56:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f22as3$3km$1@atlantis.news.tpi.pl Iwona Lindner
<i...@w...pl> napisał(a):

> Witam !!!
>
> Moim zdaniem powinno sie wycinać . Lepszy efekt będzie na
> przyszły rok.
>
> Pozdrawiam.

Hejka. Iwonko, skoro nas tak witasz i pozdrawiasz, to Ci zacytuję:
"Zbiór ogonków liściowych (rabarbaru) rozpoczynamy dopiero w drugim roku
uprawy. Ogonków liściowych nie ścinamy, lecz wyłamujemy je przy podstawie.
Zbierać je można co kilka dni, gdy osiągną długość powyżej 20 cm. Aby
pozwolić roślinie zgromadzić odpowiednią ilość substancji pokarmowych w
korzeniu spichrzowym i zbytnio jej nie osłabić można zbierać nie więcej niż
1/3 liści. Plantację użytkuje się od maja do lipca. Zbiorów nie należy
zbytnio przedłużać, gdyż negatywnie wpłynie to na plony w roku następnym."
Pozdrawiam manualnie Ja...cki

Glicynia miała zakwitnąć...
Thuja z nasion teraz
"Nie ma co liczyć na jabłka, truskawki i wiśnie"
Cedr atlantycki - odpornosc na mrozy
zmarzły mi winogrona