"Nie ma co liczyć na jabłka, truskawki i wiśnie"

1. Data: 2007-05-05 07:59:23

Temat: "Nie ma co liczyć na jabłka, truskawki i wiśnie"
Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby kleska nieurodzaju?
http://wiadomosci.onet.pl/1530097,11,item.html

2. Data: 2007-05-05 15:48:29

Temat: Re: "Nie ma co liczyć na jabłka, truskawki i wiśnie"
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:41ca.00000017.463c395a@newsgate.onet.pl Wojtas
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czyzby kleska nieurodzaju?

Hejka. No i z czego ja będę soczki robił? Z samej aronii?
Pozdrawiam panicznie Ja...cki

3. Data: 2007-05-05 16:02:33

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. No i z czego ja będę soczki robił? Z samej aronii?

Z samej polecam - tylko żeby nie były takie cierpkie dodaj trochę lisci z
wisni. Jesli będziesz chciał podrzucę Ci proporcje. W każdym razie soczek
lux pierwsza klasa.

Pozdrawiam

stclaus

4. Data: 2007-05-05 19:28:53

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1i9lq$n6o$1@news.onet.pl stclaus
<s...@a...pl> napisał(a):

> Z samej polecam - tylko żeby nie były takie cierpkie dodaj trochę
> lisci z wisni. Jesli będziesz chciał podrzucę Ci proporcje. W każdym
> razie soczek lux pierwsza klasa.

Hejka. Za jakie grzechy mam pić całą zimę tylko sok z aronii? ;-) A co
do sporządzania wystarczy dodać b. dużo cukru i sok z aronii staje się
pijalny. :-)
Pozdrawiam drinkująco Ja...cki

5. Data: 2007-05-05 19:57:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Za jakie grzechy mam pić całą zimę tylko sok z aronii? ;-) A co
> do sporządzania wystarczy dodać b. dużo cukru i sok z aronii staje się
> pijalny. :-)
>                    Pozdrawiam drinkująco Ja...cki

Trzeba dodać wody, drożdży to będzie bardzo pijalny.Wypłucze wszystkie
śmieci z organizmu, poprawi się pamięć i nie zapomni się wypić szklankę
gronowego z aronii.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-05-05 20:30:37

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. No i z czego ja będę soczki robił? Z samej aronii?

Np. z czarnego bzu, marchewki / możesz jeszcze dosiać/,
z kiszonej kapusty :-)

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-05-05 21:27:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1iphe$4jh$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Np. z czarnego bzu, marchewki / możesz jeszcze dosiać/,
> z kiszonej kapusty :-)

Hejka. Idąc tym owocowym tropem: sok z kiszonych ogórków, ze śledzi z
beczki... ;-)
Pozdrawiam kontynuująco Ja...cki

Cedr atlantycki - odpornosc na mrozy
zmarzły mi winogrona