ranki miedzy palcami (stopy )

1. Data: 2009-01-26 15:35:09

Temat: ranki miedzy palcami (stopy )
Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem kiepskie buty :/ i z czasem przez pocenie sie nogi,
zrobily mi sie lekko zaczerwienione ranki dookola ktorych schodzi lekko
skora ( miedzy palcami )
butypomimo ze prawie nowe - odstawilem.
Wczesniej nigdy nie mialem tego typu problemów

stosowalem jakis spray ale nie pomogl.
teraz kupilem masc "steper"
ranki mnie nie bolą nie swędzą.

Czy ktos moze mi jakos pomoc? co stosowac ?
z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2009-01-26 19:28:29

Temat: Re: ranki miedzy palcami (stopy )
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na wczesne stadium grzybicy.
Ja stosuję taki zestaw:
Chinozol/Chinoksyzol do dezynfekcji wnętrza butów. Między palce Acifungin
albo lepiej Undofen. 2 tygodnie systematycznego stosowania powinny
wystarczyć.
Jacek

3. Data: 2009-01-27 07:45:15

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek pisze:
> [...]
> teraz kupilem masc "steper"
> ranki mnie nie bolą nie swędzą.
>

> Czy ktos moze mi jakos pomoc? co stosowac ?

Nie wiem, czy teraz pomoże, ale profilaktycznie bardzo ważne jest
dokładne wycieranie przestrzeni między palcami nóg - od czasu, gdy
zacząłem to robić, problemy się skończyły

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

4. Data: 2009-01-28 09:04:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skora ( miedzy palcami )
> butypomimo ze prawie nowe - odstawilem.
>
> Czy ktos moze mi jakos pomoc? co stosowac ?

Przede wszystkim profilaktyka, czyli po kazdym myciu stop dokladnie ich
wycieranie, szczegolnie przestrzenie miedzy palcami (dodatkowo mozna sie
posluzyc recznikiem papierowym lub chusteczkami).
Gdy czujesz, ze skora ci popekala dobrze jest przysypac te miejsca
Dermatolem (zolty, leczacy proszek dobrze absorbujacy wilgoc), a jesli nie
masz, dobrze tez sie sprawdza zwykla maka ziemniaczana.

Przekaż 1%podatku:
http://www.dogtor.iq.pl/procentpodatku.php
http://www.dzieciom.pl/3682

Choroba dziecka 1,5 roku i syrop ACTIFED?
Ziola i ziololecznictwo
Pękająca skóra dłoni w zimę
podejrzenie zapalenia mózgu
pocenie, trzystka, swad skory, otylosc