re kreatyna

1. Data: 2000-09-27 19:03:06

Temat: re kreatyna
Od: t...@i...org.pl (Anna Jankowska) szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu sama podaje kreatyne mojej corce (lat 8 rdzeniowy zanik miesni typ
II ) nie stety nie mam jeszcze wiekszych efektow, ale mysle ze z biegiem czasu one
nastapia.
jest to o tyle trudniejsze ze moja corka sama jeszcze nie umie ocenic czy jest to dla
niej korzystne.
wazne jest tez to ze nasi lekarze z poradni chorbo miesni tez zaczynaja ja stosowac -
z wiekszym czy mniejszym przekonaniem ale w koncu cos sie dzieje.
moja corka nie brala do tej pory zadnych specyfikow zapisanych przez warszawskich
lekarzy.
wsztstko co jej podawalam bylo robione na wlasna odpowiedzialnosc.
niektore troch poskutkowaly.
mysle ze warto brac kreatyne i inne odzywki nie szkodza a pomoc moga.
ania