Stowarzyszenie

1. Data: 2000-09-26 19:25:04

Temat: Stowarzyszenie
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie ,

Z uwagi na brak wiedzy prawniczej jak i tej , dot.
powoływania i rejestracji stowarzyszeń ograniczyłem się do
śledzenia prac które nad tym historycznym przedsięwzięciem
dla naszej GRUPY i środowiska ON w kraju biegną.
Zastanawiałem się też , czy rok 2000 będzie można zamknąć
sukcesem czy porażką ,
pozytywnie czy negatywnie dla tegoż środowiska.
Przypominają mi się dyskusje i żale w nich zawarte , że nie
interesują się nami media , że
władze i reprezentanci środowisk ON nie wypełniają tego do
czego są zobowiązani.Bolączką
dnia codziennego było brak kontaktów per e - mail , fax itp.
które uniemożliwiały ON związanych
z GRUPA dotarcie ze swymi problemami tam gdzie powstają akty
prawne , uchwały , rozporządzenia itd. - do władz , do
sejmu.Itd , itd. Wszyscy to znacie , byliście autorami tych
wyartykuowanych tutaj swoich żali , problemów czy pretensji.

Ten rok , rok 2000 przyniósł wiele dobrego , dobrego co
niestety - a może i dobrze - zaczęło się
od złego.Mam na myśli sprawę Piotra Piotrowicza a zarazem tę
nieszczęsną ustawę o rentach
uczniowskich. I pojawił się na GRUPIE Leszek Kraskowski -

PRASA.

Sprawa rent uczniowskich zamknięta - pozytywnie jak
wiemy.Nie wiem czy wszyscy mają
podobne zdanie ale ja jestem pełen szacunku za tą pracę
którą Leszek Kraskowski wykonał
i takim już pozostanie on w mojej pamięci. Powiedział i
zrobił.

USTRON 2000

Grupa , czy jak kto woli jej część , wyszła na " zewnątrz "
internetowego kosmosu " i doszło
w Ustroniu do wielkich wydarzeń. Leszek Kraskowski też tam
był i też tam pracował ,
czego owoce można było przeczytać później w " Rzepie " -
TELEPRACA i Robert.
Do LK w Ustroniu dołączyli inni przez co podali nam rękę
symbolicznie i dosłownie ).

POSŁOWIE : Anna Filek i Antoni Kobielusz.

To co tam w Ustroniu powiedzieli - zrobili. Było cytowane na
GRUPIE.

Oni to właśnie zaproponowali abyśmy ( GRUPA ) powołali swoje
STOWARZYSZENIE
które jako podmiot prawny zmieni sytuację kontaktów w
relacji : organa państwowe -
- GRUPA.

PFRON , POPON K - ce

Było wystarczająco dużo mówione i pisane tutaj o
zaoferowanej pomocy z tej strony.

Wydaje mi się , że warto się nad tymi faktami przez chwilę
zastanowić i odpowiedzieć ,
każdy sobie samemu , czy stanąć " obok " czy " przy " tego
co z powyższych faktów
dalej wynika.
Jeśli odpowiedź brzmieć będzie " obok " no to pozbywamy się
automatycznie dalej sami

siebie prawa do użalania się na swoimi problemami i
pogodzeni jesteśmy z tym , że
w przyszłości decydowanie o naszych sprawach oddajemy
innym - tu Rządowi itp.
organom.
Jeśli odpowiedź brzmieć będzie " przy " to wydaje mi się ,
że na dzień dzisiejsz centrum
uwagi GRUPY skupić się powinno na doprowadzeniu do zwrócenia
swoich sił i energii
aby powołać do życia STOWARZYSZENIE.
To moja sugestia , sugestia człowieka który nie ma wielu z
Waszych problemów dnia
codziennego , ale który pisząc do P. Ministr Staręgi Piasek
wyraził się :
--------
------------------------
Józef Cwielong
Hamburg 10.06.00

nternetowa Grupa
Dyskusyjna
pl.soc.inwalidzi
J...@t...de

Joanna Staręga-Piasek
Sekretarz Stanu
Pełnomocnik Rządu Do Spraw Osób Niepełnosprawnych
MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Szanowna Pani Minister

W odpowiedzi na Pani apel dot. sygnalizowania przypadków
kaleczenia
Zyczyłbym sobie, jak i wszystkim osobom niepelnosprawnym w
moim
rodzinnym
kraju bezwzględnej ochrony prawnej ich interesów i praw jak
i namacalnej
integracji ich ze społeczeństwem wyrażającej się również
byciem ich tam,
gdzie decyduje się o ich losach.

z wyrazami
należnego szacunku
Józef Cwielong - .................
--------
------------------------------

CISZA ............CISZA..........Cisza.
A przecież Pani Minister apelowała.

Jak myślicie , czy będzie kiedykolwiek przyjaźniejsza dla
nas sytuacja aby wziąść swój los
we własne ręce od tej , która wytworzyła się dla GRUPY w tym
roku , teraz ?

Myślę , że drugiej tak sprzyjającej nie będzie.

Dlatego odrzućmy wzajemne żale , urazy , niechęci w imię
poprawy przyszłości Twojej ,
Twojej i Twojej. Skupmy się nad dopracowaniem do końca tego
co zaczęte i ważne
oraz nie zawiedźmy tych , którzy wyciągają do nas rękę z
pomocą.
Oni też poświęcili nam swój czas - oby nie bezowocnie.

pozdr. - Józek

2. Data: 2000-09-27 06:33:07

Temat: Re: Stowarzyszenie
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC wrote:

> [...]
> dla naszej GRUPY i środowiska ON w kraju biegną.
> Zastanawiałem się też , czy rok 2000 będzie można zamknąć

A nie za wcześnie podsumowywać rok 2000. Jeszcze trzy miesiące. Być
może będą to historyczne misiące gla grupy (rejestracja stowarzyszenie)
Być może pierwsze działania. :-)

> [...]
> nieszczęsną ustawę o rentach
> uczniowskich. I pojawił się na GRUPIE Leszek Kraskowski -

To było piękne zwycięstwo ON !!!

> [...]
> TELEPRACA i Robert.
> Do LK w Ustroniu dołączyli inni przez co podali nam rękę

To było jeszcze piękniejsze zwycięstwo ON !!!
Byli też ON, mimo wszystkich tych barier, bolączek, trudności.
Pokonali to wszystko !!!

> [...]
> GRUPIE.
>
> Oni to właśnie zaproponowali abyśmy ( GRUPA ) powołali swoje

I to będzie owoc tego załego zaangażowania w tworzenie spotkania.
I realizowanie tego co tam wymyśliliśmy razem "SAMI SOBIE"

> [...]

> pomocą.
> Oni też poświęcili nam swój czas - oby nie bezowocnie.

A i myślimy że i członkowie z zagranicy do nas dołączą :-)

Jacek

spastycznosc
prośba o pomoc
Witam...