re:re:naczynia żeliwne (spam)

1. Data: 2005-01-20 22:13:47

Temat: Re: re:re:naczynia żeliwne (spam)
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Jesli chodzi o te naczynia sa naprawdę solidne moge polecić ci je z czystym
> sumieniem
> oto link do aukcji

Tylko te "wąchające się ceny" mnie zROTFLowały...

Atunia

1. Data: 2005-01-20 22:13:56

Temat: re:re:naczynia żeliwne (spam)
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o te naczynia sa naprawdę solidne moge polecić ci je z czystym
sumieniem
oto link do aukcji
Pozdrawiam JULIUSZ i przepraszam za spam

1. Data: 2005-01-21 10:50:23

Temat: Re: naczynia żeliwne (spam)
Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko te "wąchające się ceny" mnie zROTFLowały...
>
> Atunia

Co do cen nie pamietam ale sporo roznych zeliwnych naczyn widzialem
sklepie w W-wie na placu Grzybowskim.
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2005-01-21 11:45:36

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> napisał(a):

> Co do cen nie pamietam ale sporo roznych zeliwnych naczyn widzialem=20
> sklepie w W-wie na placu Grzybowskim.

[przepraszam, nie chcę nikogo urazić, ale jestem ANTY-dysortografem i mi się
niektóre wyrazy bardzo kojarzą]
I te ceny tak podnosiły łapki w górę i się wąchały czy spod pachy im nie
śmieddzi? :>
Chodzi mi o to, że zajrzałam na tę aukcję i coś we mnie jęknęło od jej
wątpliwej urody i ortografa. Na szczęście nie muszę kupować.

Pozdrawiam również
Atunia

1. Data: 2005-01-21 11:57:59

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia napisał(a):

> [...]
> Chodzi mi o to, że zajrzałam na tę aukcję i coś we mnie jęknęło od jej
> wątpliwej urody i ortografa. Na szczęście nie muszę kupować.

spoko :-)
mnie sie skojarzyly tematy i podalem dodatkowa informacje
Pozdrawiam Jerzy
a moze bardziej jak dwa psiaki sie wąchaly?
JK

1. Data: 2005-01-21 12:16:17

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mnie sie skojarzyly tematy i podalem dodatkowa informacje
> Pozdrawiam Jerzy
> a moze bardziej jak dwa psiaki sie wąchaly?

No właśnie moje skojarzenie było bardziej z cenami jak w reklamach Plusa
(dyskont spożywczy) i one tak podnosiły te łapki i wąchały czy nie trzeba
zainwestować w dezodorant ;)

Atunia, która przy dziecku niemal codziennie ogląda Shreka po czym 'zainwestuj
w tiktaki bo ci jedzie' tłucze się po głowie...

Nowa :)
chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek