refleksje

1. Data: 2004-03-10 12:24:56

Temat: refleksje
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Na grupie Plsoc inwalidzi

Wiem że być może czego nie chcę wywołam tym postem wojnę ale trudno
myślę że sprawa warta jest napisania. Spowodowały to 2 listy od
przyszłych magistrów. i odpowiedzi nanie.

Na początek przyznam że niektóre zapytania są delikatnie mówiąc
nieprzemyślane. ale są i takie konkretne jak ostatni list o sklepach. I
co się dzieje jedyna odpowiedz to O Boże Arka i ironicznie listy w
rodzaju. Listu Pana Adama. Oczywiście wspomniani mają prawo do tego żeby
tak a nie inaczej reagować. i nic mi do tego. Mnie jednak taka postawa
się nie podoba, dlaczego otóż wymagamy od innych aby rozumieli nasze
potrzeby więcej wyrównywali nam szansę co jest słuszne ale z drugiej
strony jeżeli ktoś nas prosi o ukierunkowanie lub zadaje konkretne
pytanie naraża się na kpiny. Rozumiem że te pytania mogą wydawać się
naiwne może nawet głupie z punktu widzenia " speców". Ale jak sprawni z
definicji mający niewielką wiedzę na temat naszej codzienności, naszych
możliwości mają się czegokolwiek dowiedzieć jak na dzień dobry
zamiast odpowiedzi uderzają w mur kpiny...

Ktoś z was pisze prace magisterską z jakiegoś tematu znajduje grupę
zrzeszającą społeczność związaną z tematem pracy ale społeczność owa
jest z natury hermetyczna zadaje ów delikwent jak mu się wydaje
normalne pytanie. Członkowie tej grupy kpią sobie z owego pytającego.

co by się stało gdyby pytającym, był przypadkiem członek
hermetycznej bardzo grupy Pl. soc inawalidzi otóż na PSI powstało by
święte oburzenie płacz pod niebiosa ze się krzywdzi kopie biednbego
niepełnosprawnego pokrzywdzonego przez los Na tomiast jak to członek Psi
jest kpiarzem wszystko jest Ok bardzo ładnie panowie bardzo ładnie
tylko nie liczcie na zrozumienie wiecej u wiekszości

Podsumowując jak zdaniem was ci sprawni mają zdobyć wiedzę o nas
jeśli u źródła otrzymują tylko kpiny.

I nie zmienia tu nic zręczność literacka autrów ironicznych listów
może poza tym ze dość dobrze się je czyta co jest jedynym pozytywem

--
Pozdrawiam Piotr
Świadomość tego że nasze przekonania

2. Data: 2004-03-10 14:38:20

Temat: Re: refleksje
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Piotrze :)

napisales:

>Wiem że być może czego nie chcę wywołam tym postem wojnę ale trudno
>myślę że sprawa warta jest napisania. Spowodowały to 2 listy od
>przyszłych magistrów. i odpowiedzi nanie.

- no coz... hm... nie zamierzam byc magistrem... bo nie dam rady ale jezeli
poruszyles ten temat po poczolem sie wywolany do tablicy i po raz kolejny
odpowiadam.

> [...]
>nieprzemyślane. ale są i takie konkretne jak ostatni list o sklepach. I
>co się dzieje jedyna odpowiedz to O Boże Arka i ironicznie listy w

- no wiec Piotrze zastanowmy sie razem nad tym problemem. Jezeli cos
studiuje i podchodze do tego powaznie, tzn ucze sie, chodze na wyklady,
porusza mnie temat ON, - to w zadnym wypadku nie musze pisac na grupe
pl.soc.inwalidzi - tekstu w stylu: pisze prace magisterska, czy mozecie
pomoc? To inteligentny czlowiek zada pytanie: co do tej pory osoba ta
robila? po co wybrala temat o ktorym nie ma zielonego pojecia? czy taka
osoba - idac na latwizne bedzie w przyszlosci dobrym obywatelem? - JA
odpowiadam NIE! tak to i ja moge prace magisterska napisac np. z astronomii
nie majac o niej zielonego pojecia. Napisze na kilka grup tematycznych,
zbiore material, i w Wordzie zamiast muzgu bede uzywal klawiszy CTRL + C i
CTRL + V, moze dostane slabsza ocene ale bede magister! Moje teksty sa
jedynie utrzymaniem poziomu narzuconego przez pytajacego. Nazwal bym to
wrecz SPAMEM i to niskiego lotu.

> [...]
>możliwości mają się czegokolwiek dowiedzieć jak na dzień dobry
>zamiast odpowiedzi uderzają w mur kpiny...

- i tu sie mylisz. bo jezeli osoba zdrowa dziala w jakims stowarzyszeniu,
pomaga ON, itp ma wiedze. Tak Piotrze - taka wiedze nie zdobywa sie piszac
na grupe dyskusyjna ale np. podcierajac tylki.

>Podsumowując jak zdaniem was ci sprawni mają zdobyć wiedzę o nas
>jeśli u źródła otrzymują tylko kpiny.

- jw.

>I nie zmienia tu nic zręczność literacka autrów ironicznych listów
>może poza tym ze dość dobrze się je czyta co jest jedynym pozytywem

- reasumujac, moja jak to mowisz zrecznosc jest sensowna - choc na
niewprawnego czytelnika bedzie jedynie kpina.

- pomysl tez nad tym ze ktos kto nie jest zaangarzowany w to co robi -
zawsze bedzie szedl na skroty, a w realny zyciu tak nie ma - predzej czy
pozniej dostaje sie za to po tylku :-)

pozdr.
Arek

3. Data: 2004-03-10 15:46:39

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf napisał:
> [...]

> poruszyles ten temat po poczolem sie wywolany do tablicy i po raz kolejny

Witaj Arku

A szkoda że nie zamierzasz mnie się wydaje ze dałbyś rady twoja wola

Toż powiedziałem że niektóre posty są nieprzemyślane chodziło mi o post
pierwszy zauważ że nie otrzymała gotowca przynajmniej ode mnie tylko
link do poponu co z tym zrobi jej sprawa. Zaś jeśli chodzi o drugi post
jest moim zdaniem wystarczająco konkretny nie wymagaj od autora żeby
się spowiadał dlaczego na jakiś temat pisze chłopak podał konkretny
powód analizę specyficznego segmentu rynku. Chłopak pisze prace
magisterską zamaist o planie Hausnera pisze o segmewncie rynku zwraca
się do Konsumentów tego rynku a ty wymagasz od niego spowiedzi.
Wybacz ale wydaje mi się ze się troszkę za szybko napisałeś.

Zwróć uwagę ze na post o herbacie nie zaragowałem bo przyznaje pani
zasłużyła na kubek zimnej wody Natomiast Pan ma zamaiar jak zrozumiałem
pisać o dystrybucji i handlu i poszukuje informacji na temat
specyfiki rynku co nie znaczy ze nie wie o czym pisze właśnie z
wypunktowania które podał raczej wynika że w maiare nie zmarnował
studiów. :)
Co zaś się tyczy pochwały stylu ... chyba cię rozczaruje wolę dłuższe
niż O Boże przytyki i odnosiło sie to do pana Adama. Choć do Twojego
stylu również nie mam zastrzeżeń
Napisałeś dalej

> - i tu sie mylisz. bo jezeli osoba zdrowa dziala w jakims stowarzyszeniu,
> pomaga ON, itp ma wiedze. Tak Piotrze - taka wiedze nie zdobywa sie piszac
> na grupe dyskusyjna ale np. podcierajac tylki.

Zgoda opisana przez Ciebie droga jest najlepsza ale nie jedyna do
zdobycia wiedzy na nasz temat. Nie wynagaj od wszystkich którzy chcą
się dowiedzieć jacy jestesmy żeby podcierali nam tyłki.
Gdyby tak było nie wszedł bym spokojnie do łazienki bo bym sie bał ze
bedzie tam tłok ;-) i nici z spokojniego czytania gazetki. Pytania na
grupę też są sposobem na zdobycie wiedzy o nas i naszych problemach.
Sam jak sądze przez te grupę jakieś informacje o których nie wiedziałeś
dodałeś do swojej wiedzy na temat ON. Zgoda ze twój punkt startowy
jest wyższy niż przecietnego sprawnego co nie zmienia faktu ze obaj z
tej grupy czerpiecie pożyteczną wiedzę Ty "specjalista" i "laik" co i
mnie sie tyczy nie odważe się powiedziec ze zadnej wiedzy na temat spraw
ON nie zdobyłem Mimo że jak wiesz sam działam w stowarzyszeniu i
"podcieranie tyłków" nie jest mi obce. A i własny doświadczenie moje ma
tu znaczenie

Reasumując żeby się dowiedzieć nie koniecznie trzeba pracować z kimś
czasem wystarczy zapytać i otrzymać odpowiedz

4. Data: 2004-03-11 06:19:49

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Piotrze,

Ja mam racje Ty masz racje - a kto stawia kolacje? :-)

pozdr.
Arek

5. Data: 2004-03-11 07:56:22

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf napisał:
> Witaj Piotrze,
>
> Ja mam racje Ty masz racje - a kto stawia kolacje? :-)
>
> pozdr.
> Arek

Witaj Arku
Kolacje mówisz .... jak mi na piśmie poświadczysz że z własnej woli
nieprzymuszony siadłeś do stołu i zrzekasz się wszelkich roszczeń
finansowych z tytułu przebytego leczenia na skutek spożycia to ja moge
przygotować te kolacje :-)

6. Data: 2004-03-11 15:21:53

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> Witaj Piotrze,
>
> Ja mam racje Ty masz racje - a kto stawia kolacje? :-)

Ja moge postawić, a kto zapłaci ? :-))))

--
Do usłyszenia
Sylwi@

7. Data: 2004-03-11 16:10:54

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ napisał:
> Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.

> Ja moge postawić, a kto zapłaci ? :-))))

Witaj Sylwia
Jeszcze by tego brakowało żeby kobieta stawiała kolacje 2 facetom ja
rozumiem równouprawnienie ale wszystko ma swoje granice kobiety są do
uwielbiania a nie do stawiania kolacji :)

8. Data: 2004-03-12 06:18:27

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sylwi napisala:

>Ja moge postawić, a kto zapłaci ? :-))))

no coz... ja pokryje 50% tej kwoty, a piotr cala reszte :-)

pozdr.
Arek

9. Data: 2004-03-12 10:12:09

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

.

> no coz... ja pokryje 50% tej kwoty, a piotr cala reszte :-)

Satysfakcjonująca odpowiedź :-)
Przyjmuję propozycję :-)

10. Data: 2004-03-12 10:54:41

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 12-marca-2004 o godzinie 11:12:09 Sylwi@ napisał/a

>Satysfakcjonująca odpowiedź :-)
>Przyjmuję propozycję :-)

Nie wiem, jak to będzie po wypełnieniu nowego PITa w wersji
uproszczonej...

www.lauda.pl/DeklaracjaPITUproszczona.GIF
Adam Pietrasiewicz

Nie stosowanie sie ON do niektorych znakow drogowych
Pytanie, praca niepełnosprawnych w normalnych warunkach
Przeróbki samochodowe
Pytanko
Artykuly dla niepelnosprawnych - szukam informacji