rehabilitacja domowa/fizjoterapia - szukam zajecia(Poznan)

1. Data: 2002-02-15 19:37:44

Temat: rehabilitacja domowa/fizjoterapia - szukam zajecia(Poznan)
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tegoroczną absolwentką Medycznego Studium Zawodowego, uzyskałam tytuł
technika fizjoterapii. Poszukuję pracy w tym zawodzie.Mam doświadczenia a
zwłaszcza w pracy z dziećmi (wolontariat).
Zainteresowana jestem pracą w Poznaniu lub w innym mieście (w takim
przypadku proszę o pomoc w zakwaterowaniu) - wyjazd nie stanowi problemu.
Proszę o kontakt e-mailowy: I...@p...onet.pl