rękaw foliowy-jak? szybko!!

1. Data: 2003-04-18 16:53:03

Temat: rękaw foliowy-jak? szybko!!
Od: "conet" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam za to "szybko!!", ale z powodu innych wypieków
(zrewanżuję się np. przepisem na tort makowo-jabłkowy)
proszę o szybka odpowiedź jak sie piecze mięso (u mnie schab
faszerowany polędwiczką i pieczeń wołowa) w rekawie foliowym?
Potem ten rękaw do brytfanny z woda czy jak? Nie chce zanieść
gotowej do sprzedaży, zafoliowanej pieczeni np. do Billi do
sprzedaży!
Please!

Zdrówko/conet

1. Data: 2003-04-18 17:29:44

Temat: Re: rękaw foliowy-jak? szybko!!
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "conet" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

jak sie piecze mięso (u mnie schab
> faszerowany polędwiczką i pieczeń wołowa) w rekawie foliowym?
> Potem ten rękaw do brytfanny z woda czy jak?

Mięcho w rękaw, dodać do środka trochę wody, żeby było soczyste, zaklipsować
i do piekarnika 200 stopni na ruszt albo blachę. I wszystko.

Dorota

1. Data: 2003-04-18 18:23:24

Od: "conet" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zaklipsować
> i do piekarnika 200 stopni na ruszt albo blachę. I wszystko.

Hi,

Właśnie eksperymentuje na białej kiełbasie (wczesniej oczywiście
przysmażona z dodatkami).
Dzieki Dorota, na Ciebie czekałem. Teraz powinno być "cool".

Wesołych i Radosnych

pozdrawiam/conet

1. Data: 2003-04-18 19:24:55

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie eksperymentuje na białej kiełbasie (wczesniej oczywiście
> przysmażona z dodatkami).

Ja bede przysmazac tradycyjnie. Ciekawa jestem, co Ci wyjdzie z "rekawowej"
kielbasy, ale pewnie bedzie dobra, jak wszystko z rekawa.

> Wesołych i Radosnych

Tobie rowniez milych Swiatek zycze i pozdrawiam:)

Dorota

1. Data: 2003-04-18 22:33:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaklipsować
> i do piekarnika 200 stopni na ruszt albo blachę. I wszystko.

Zapomniałaś o konieczności zrobienia kilku dziurek od góry folii...
Mam nadzieję, że conetowi nie wybuchło...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Jesiotr i co mozna z nim zrobic?