restauracja

1. Data: 2000-11-10 07:43:50

Temat: restauracja
Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Mam bardzo wielka prosbe: Moj szamowny malzonek otrzymal w pracy bojowe
zadanie, ma przyjac kilku waznych dla firmy gosci. Miedzy innymi w gre
wchodza kolacje takie slozbowe oczywiscie. No i tu mamy problem calkiem
niewiemy jaka "knajpke" wybrac. Poniewaz sa to panowie z zagranicy doszlismy
do wniosku ze najlepsza byla by restauracja z typowo polskim menu. Bardzo
prosze o adresy godnych polecenia i przyzwoitych lokali w Stolicy. (zalezy
nam na czasie)

Zgory bardzo dziekujemy Aga i Zbych

1. Data: 2000-11-10 09:02:04

Temat: Re: restauracja
Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

Bardzo
> prosze o adresy godnych polecenia i przyzwoitych lokali w Stolicy. (zalezy
> nam na czasie)

Bardzo polecam nowo otwartą restaurację kuchni polskiej "Siedem grzechów" na
ul Krakowskie Przedmieście 45 (tel. 826 47 70). Żeberka , schabowe i
kaszaneczka - palce lizać! Wystrój też stylizowany na starą Warszawę.
A jak będziesz miała chwilę, to zajrzyj na: www.pogodzinach.e-net.pl
Renata Wrzosek

1. Data: 2000-11-10 10:23:37

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ul Krakowskie Przedmieście 45 (tel. 826 47 70). Żeberka , schabowe i
> kaszaneczka - palce lizać! Wystrój też stylizowany na starą Warszawę.

A "Quchnia Atrystyczna"? Bylam tam raz, kilka lat temu i do dzis wspominam
milo....

Anna

1. Data: 2000-11-10 12:04:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze o adresy godnych polecenia i przyzwoitych lokali w Stolicy. (zalezy

A może: Flik Puławska 43
Byłam tam tylko 2 razy, ale podobało mi się...
Jedzenie było smaczne, a kelnerzy biegają pod muchą i jak np. ktoś wyjmie
papierosa, to zanim sięgnie po zapalniczkę z ogniem podbiegają... Miałam to
nieszczęście, że byłam w towarzystwie osób palących i siedziałam w części
dla palących... Hmm... Nawet nie wiem czy jest część dla niepalących...
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-11-10 13:42:24

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> A "Quchnia Atrystyczna"? Bylam tam raz, kilka lat temu i do dzis wspominam
> milo....

Bardzo słusznie. Quchnia Artystyczna też jest super.
Jest na Al. Ujazdowskich 6, tel. 625 76 27.
Renata Wrzosek

1. Data: 2000-11-10 15:44:39

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doszlismy
> do wniosku ze najlepsza byla by restauracja z typowo polskim menu. Bardzo

Dom Polski na ul. Francuskiej i Restauracja Polska (ul Nowy Swiat). Drogie,
ale o klase albo 2 wyzej niz np Qchnia, ktora jest raczej niekonwencjonalna
("Artystyczna"), jezeli sa to powazni panowie z powaznej firmy. Moj Tata np.
by sie tam zle czul. A Dom Polski go zachwycil (a mojegoo Tate bardzo bardzo
bardzo malo rzeczy zachwyca, zwlaszcza jesli chodzi o jedzenie)

W Domu Polskim trzeba sie liczyc z kosztami ok. 100 - 120 (a moze nawet 150
zl) / os. (zalezy od zarlocznosci i wybranych dan) + alkohole. Danai glowne
od ok. 30 - 90 zl, wiekszosc 40 -70. Deser: kilkanascie zl. (Tort Kajmakowy
jest zabojczo pyszny, chyba 18 zl/porcja) Dalam Wam cenowo raczej gorne
pulapy, przystawki, zupy, desery, etc.

Ale zarcie, wystroj, obsluga - SUPER!!!!

:-) Monika

1. Data: 2000-11-10 18:58:58

Od: "Joanna Pol" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie polecam. Bylam kiedys z zagranicznym znajomym. Kelnerzy nie mowia po
angielsku (przynajmniej wtedy tak bylo), i obsluga trwa bardzo dlugo. W
kazdym razie obiecalam sobie tam nie wracac. jon.
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8ugohj$scp$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2000-11-11 14:57:14

Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska" <m...@p...pl> napisała:
> [...]
> pulapy, przystawki, zupy, desery, etc.
>
> Ale zarcie, wystroj, obsluga - SUPER!!!!

podpisuje sie rekoma i pelnym brzuszkiem; obsluga, to obsluga, ale wyglad
dan, ich zapach i smak - calosc kompozycji, ktora otrzymujemy na talerzu
jest rewelacyjna!
cale szczescie, ze nigdy nie musialam za te sluzbowe wyprawy do Domu
Polskiego placic z wlasnej kieszeni ;-)

hmmm

1. Data: 2000-11-14 10:15:47

Temat: Re: restauracja -dzieki
Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekujemy wszystkim za pomoc z kilku ofert wybralismy przy pomocy kolezanki
z pracy meza Restauracje Polska.
Ceny rzeczywiscie zabujcze ale wszyscy goscie byli zachwyceni a poniewaz
firme stac wiec mogli sobie pzwolic.
Z relacji meza wiem, ze wystruj bajeczny, jedzenie wysmienite a obsluga na
bardzom wysokim poziomie. Nad jednym tylko ubolewam
czemu te kolacje slozbowe obdywaja sie bez udzialu osob towarzyszacych
-(( na pocieszenie maz obiecal ze jak juz bedziemy wystarczajaco majetni to
mnie tam zabierze :-))))).
Jeszccze raz dzieki za pomoc Aga i Zbych

1. Data: 2000-11-14 10:33:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@a...com.pl> napisał...

> Nad jednym tylko ubolewam
> czemu te kolacje slozbowe obdywaja sie bez udzialu osob towarzyszacych

Aga!
Hmm... Kuchnia to takie miejsce, gdzie można porozmawiać o wszystkim... :)))
Mój mąż zawsze mi tłumaczy, że to dlatego, że nudziłabym się...
Ale tak formalnie to zapewne dlatego, że rozmowy tam dotyczą spraw objętych
tajemnicą handlową, służbowa... itp.
No i jeszcze taki drobny fakt... Firmę zapewne stać na taką kolacje dla
pracowników i klientów, partnerów handlowych, ale nie koniecznie dla
dwukrotnie większego składu...
A tak szczerze, to też nad tym ubolewam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

CERWONA KAPUSTA