rezultaty odchudzania. Będą?

21. Data: 2005-05-06 17:41:11

Temat: Re: rezultaty odchudzania. Będą?
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:531f.0000046b.427b6be9@newsgate.onet.pl...
> widze jurek ,że masz nowego kolege :))
> ktory obok sławka i jackaplacka stanowi kwintesencje elokwencji,inteligencji
> etc.
> zaraz zaraz czy obok elokwencji i inteligencji cos tych gosci jeszcze łaczy??
> czyzby dieta??

Ty nas łączysz ;))))

Slawek

22. Data: 2005-05-06 18:03:41

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
531f
> widze jurek ,że masz nowego kolege :))

zazdrosc cie zzera! :)

> ktory obok sławka i jackaplacka stanowi kwintesencje
> elokwencji,inteligencji
> etc.
> zaraz zaraz czy obok elokwencji i inteligencji cos tych gosci jeszcze
> łaczy??
> czyzby dieta??
> to chyba jakies prawidło,ze inteligentni i elokwentni ludzie stosuja ta
> diete.

jak juz oceniles inteligencje innych, to blysnij swoja i wreszcie wyjasnij
co z ta "dietetyka oficjalna" ? ;)

Jurek

23. Data: 2005-05-06 19:31:00

Od: "kolegajanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> 531f
>
> zazdrosc cie zzera!   :)

nie :) wystarczy mi,ze ty jestes mym kolega

> jak juz oceniles inteligencje innych, to blysnij swoja i wreszcie wyjasnij
> co z ta "dietetyka oficjalna" ? ;)

skoro masz problem ze zrozumieniem prostego zwrotu....
zwrot dietetyka oficjalna składa sie jak widac z 2 członow :dietetyka i
oficjalna
dietetyka znaczy ni mniej ni wiecej tylko :nauka zajmująca się zasadami
racjonalnego odżywiania człowieka zdrowego (zależnie od wieku, płci,
wykonywanej pracy itp.) lub chorego (zależnie od dolegliwości); praktyczne
stosowanie odpowiednich przepisów żywienia (diety)&raquo;
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=10170
oficjalna r. ż. od przymiotnika oficjalny znaczy :ogłoszony, podany do
wiadomości urzędowo, odpowiadający ustalonym formom, regułom; reprezentujący
urząd; urzędowy, formalny
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=39622

tak więc jak pewnie sie juz domysliłeś drogi jurku, dietetyka oficjalna jest to
nauka zajmujmująca sie zasadami racjonalnego odzywiania człowieka zdrowego
(zależnie od wieku, płci, wykonywanej pracy itp.) lub chorego (zależnie od
dolegliwości); praktyczne stosowanie odpowiednich przepisów żywienia
(diety),ktory
odpowiada ustalonym formom, regułom; urzędowy, formalny

zwroc uwagę na słowo formalny

ps zagooglaj zwrot dietetyka oficjalna ,a ku twojemu zdziwieniu wyswietla sie
bliskie twojemu sercu strony poswiecone dyr.kwasniewskiemu
pps a co z toba czy nie zamierzasz odpowiedzieć na pytania na ktore oczekuje
odpowiedzi.mam nadzieje,że nie tylko ja oczekuje odpowiedzi i ,ze inni tez
czekają na Prawde

24. Data: 2005-05-06 19:32:03

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 May 2005 20:03:41 +0200, Jurek <j...@g...pl> napisał:

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> 531f
>
> zazdrosc cie zzera! :)

Widze Jurek , ze Twoj kolega Czarnyjanek ma skłonnosci psa pasterskiego,
czyli zaganianie poszczegolnych osobnikow do stada czyli do kupy.
Nawet mu to dobrze wychodzi.Kupa oczywiscie.

25. Data: 2005-05-06 20:30:12

Temat: Re: rezultaty odchudzania. Beda?
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Golo" <k...@t...pl> a écrit dans le message de news:
opsqdcjpgsz5whxy@krzys...

> Nawet mu to dobrze wychodzi.Kupa oczywiscie.
> Pozdrawiam,

delikatne okreslenie tego co mu "wychodzi" :/

Jurek

26. Data: 2005-05-08 17:43:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Golo" <k...@t...pl> a écrit dans le message de news:
> opsqdcjpgsz5whxy@krzys...

> delikatne okreslenie tego co mu "wychodzi" :/

jurek czy tobie i gosciowi golo kupa dobrze nie wychodzi???
powinniscie spozywać więcej błonnika .
to pomaga na zatwardzenie lub jak mowia coponiektorzy na dobre wychodzenie
kupy.

kiedy pozbedziecie sie chłopcy zatwardzenia bedziecie mniej zestresowani i
bardziej przyjazni do swiata.

ps szybkim sposobem na pozbycie sie zatwardzenia ,ktrre jak mniemam was
meczy jest rozpuszczenie 50-80 g soli gorzkiej w szklance wody i wypicie
tego roztworu.
miłych wrazeń i pogody ducha

27. Data: 2005-05-08 18:42:07

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 May 2005 19:43:50 +0200, czarnyjanek
<c...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
>
> ps szybkim sposobem na pozbycie sie zatwardzenia ,ktrre jak mniemam was
> meczy jest rozpuszczenie 50-80 g soli gorzkiej w szklance wody i wypicie

Jak to milo przeczytać twoj w koncu kompetentny i na temat tekst.
Widać, że w temacie tego co komu jak i skad wychodzi, rzeczywiscie mowisz
sensownie.Byłoby to z wielkim jak mniemam pożytkiem dla
internetowej społeczności,gdybyś poza tak dobrze ci znany temat nie
wychodził.

28. Data: 2005-05-08 20:49:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak to milo przeczytać twoj w koncu kompetentny i na temat tekst.

czekam na twoj

> Widać, że w temacie tego co komu jak i skad wychodzi, rzeczywiscie mowisz
> sensownie.

wydaje mi sie ,że jest to pierwszy temat /post ,ktory zrozumiałeś

Byłoby to z wielkim jak mniemam pożytkiem dla
> internetowej społeczności,gdybyś poza tak dobrze ci znany temat nie
> wychodził.

a ktobedzie oceniał poziom znajomosci tematu???

jaki produkt z L-KARNITYNĄ???
kolagen
surowe jajka
kawa zbożowa