rododendrony - nie jest dobrze moze ktos pomoze

11. Data: 2000-05-18 12:30:31

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: rododendrony - nie jest dobrze moze ktos pomoze
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Raczej nie.
>
>Basia.

szkoda :(((
Juras

12. Data: 2000-05-18 13:08:10

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> rod.
> Podwiazac moge ,ale on nie byl taki przedtem.

Rozlamal sie po sniegu?

> No no to go nakarmie.

Tylko delikatnie!
> A czy warto dodac ekozelu (takiego co lapie wode)wokolo juz rosnacej
rosliny?

A na ten temat byla kiedys dyskusja na liscie i Rafal umiescil chyba ten
watek na Oficjalnej Stronie Internetowej... W skrócie, o ile zrozumialam, to
nawozenie i zele zatrzymujace wode nie ida w parze. Ale nie bardzo mam teraz
czas na czytanie, wiec moze Ty?

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2000-05-18 13:26:29

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nawozenie i zele zatrzymujace wode nie ida w parze. Ale nie bardzo mam teraz

Czytalem to.
Mnie chodzi o to ze w ekozelu mozna sadzic rosliny tak zeby ich korzenie
byly w srodku.Przeciez teraz nie wyciagne krzaka zeby wlasciwie go
posadzic.Pytanie jest o to czy jezeli dodam zel dookola rosliny to ona
bedzie miala z tego korzysc czy nie.

A Rafal pisal ze nawozy "rozwalaja" ekozel.
Pozdrawiam Juras

14. Data: 2000-05-18 13:45:23

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byly w srodku.Przeciez teraz nie wyciagne krzaka zeby wlasciwie go
> posadzic.Pytanie jest o to czy jezeli dodam zel dookola rosliny to ona

Nie wiem, nigdy nie próbowalam uzywac ekozelu.

Basia.

15. Data: 2000-05-18 15:06:35

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze one po prostu schna. W zeszlym roku ktos mial na grupie podobny pr
oblem w czasie ualow. Jesli chcesz je uratowac, to musisz solidnie podlewac.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

16. Data: 2000-05-18 15:09:11

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest glodny, a ten z zimy, to usechl.

17. Data: 2000-05-18 15:16:42

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hydrozel musi byc rownomiernie rozprowadzony w glebie, inaczej powstanie
efekt oazy: zgromadzona w zelu woda bedzie niedostepna dla korzeni.

18. Data: 2000-05-18 15:16:58

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja sadze, ze tak, tylko potraktuj go jak klasyczna sadzonke wrzosowatych -
w czysty torf, czeste lecz skope zraszanie i przewiewna fizelina jako
przykrycie. A moze to za duzo zachodu??

19. Data: 2000-05-18 15:19:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przy takiej suszy nie ma raczej mowy o chorobach grzybowych, chyba, ze pod
oslonami.

20. Data: 2000-05-19 06:40:50

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 15:16 00-05-18 GMT, you wrote:
>A ja sadze, ze tak, tylko potraktuj go jak klasyczna sadzonke wrzosowatych -
>w czysty torf, czeste lecz skope zraszanie i przewiewna fizelina jako
>przykrycie. A moze to za duzo zachodu??
To jeszcze sie miesci w tolerancji,ale dziekuje za troske.
Juras
PS.Czyzbys oczekiwal deklaracji?
Juras

Re: Oczko wodne - skądfolię ?