rodzice oddzielnie, dziecko z mama

1. Data: 2004-05-21 10:20:10

Temat: rodzice oddzielnie, dziecko z mama
Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam 14 miesięczną córkę. Żyję w konkubinacie. Między mną a tatą dziecka nie
układa się. Chciałabym, żebyśmy małą wychowywali razem, ale mieszkali
oddzielnie. Czy ktoś z Was żyje w taki sposób? Jak to u Was wygląda?
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-21 15:58:54

Temat: Re: rodzice oddzielnie, dziecko z mama
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> wrote in message
Jak to u Was wygląda?

Tak samo jak po "regularnym" rozwodzie. Wszystko zalezy od tego, jak sie
oboje bedziecie poczuwac do owego wspolnego wychowywania.

Sprobujcie poprawic wasze stosunki, zanim sie rozejdziecie. Odejsc jest
najlatwiej. Trwac razem mimo roznic czy problemow, zawsze trudniej - ale
jesli sie ma dzieci, nalezy wykorzystac wszelkie proby dogadania sie, takze
z pomoca poradni rodzinnej.

Dlaczego nie pobraliscie sie?

Kaska ( tyz "konkubinowata" - uch, nie cierpie tego slowa!)

1. Data: 2004-05-21 16:13:42

Od: "Aneta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca> napisał(a):

> [...]
> jesli sie ma dzieci, nalezy wykorzystac wszelkie proby dogadania sie, takze
Tu wypada tylko przyklasnąć.

> Dlaczego nie pobraliscie sie?
A co to ma do rzeczy?
Aneta

1. Data: 2004-05-21 16:32:57

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@g...pl> wrote in message
> A co to ma do rzeczy?

A nic. Ciekawska jestem:)
Kaska

1. Data: 2004-05-21 17:30:14

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nic. Ciekawska jestem:)

A czemu Ty jesteś konkubinowata?:) bo ja mam złe doświadczenia ze związku
małżeńskiego i tyle. Nie chcę już.
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-05-21 17:32:44

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie:( Gdy jest dziecko, bierze się pod uwagę wszystkie możliwe sposoby
na ratowanie związku. Ale ja nie mam już siły. Maltretowanie fizyczne i
psychiczne to za dużo...

>Trwac razem mimo roznic czy problemow, zawsze
> Tu wypada tylko przyklasnąć.

> A co to ma do rzeczy?
> Aneta

Ja również tego słowa nie cierpię, ale ktoś je po coś wymyślił:)
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-21 18:10:58

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu Ty jesteś konkubinowata?:)
Ja nigdy nie chcialam wyjsc zamaz. Jak pamietam moj pierwszy nieslubny mial
mi to za zle i w koncu sie rozpadlo. Drugi tez mial za zle, ale przyzwyczail
sie ( juz 23 lata).

Moje doswiadczenia wykazuja,ze o n i czuja sie niepewni bez
certyfikatu - jezeli zwiazek traktuja serio - i to moze powodowac problemy.
Mysle, ze gdyby moj drugi zwiazek mialby sie rozpasc z tego powodu, to byl
go jednak ucertyfikowala. W sumie - jak ten papier niewazny, to niewazny -
nie?:)

Kaska

1. Data: 2004-05-21 18:20:26

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> wrote in message
Maltretowanie fizyczne i
> psychiczne to za dużo...

Och, oczywiscie! Nie wiedzialam.
Jezeli facet uzywa przemocy, to odejdz od niego jak najszybciej.
> Ja również tego słowa nie cierpię, ale ktoś je po coś wymyślił:)

Ja okreslam to jako kociolapstwo:)

Kaska

1. Data: 2004-05-22 07:10:04

Od: "Artur 'ati' Mikula" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Moje doswiadczenia wykazuja,ze o n i czuja sie niepewni bez
> certyfikatu [ciach]

dobre bo moje doswiadczenia wskazuja na to, ze ONE tak sie czuja ;)

pzw
Artur

1. Data: 2004-05-22 09:54:20

Od: m...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K_a_s_i_a napisał:

>[..]bo ja mam złe doświadczenia ze związku
> małżeńskiego i tyle. Nie chcę już.

to moze w koncu zmien faceta, a nie znowu formule zwiazku...?
;-)

rowniez pozdr.

szukam psychologa ,ew. studenta (ki)psychologi -pilne!!
serce wazace tysiac kilo
Napady gniewy przy dziecku ...
Jak zdobyc kobiete?
Motywowanie dziecka