« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2004-05-21 11:21:25
Temat: Obserwacje laikaWitam,
z moich laickich obserwacji wysnułem taki wniosek Sgs:
_Sgs:_ A znajdujący się w takiej samej sytuacji co B postrzega ją jako
gorszą od B. To przeświadczenie pobudza w A poczucie żalu wobec B lub wobec
czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą A
i B.
Przykładem Sgs mogą być praktycznie wszystkie sytuacje życia codziennego.
Stanie w kolejce, odebranie przyznanych stypendiów naukowych, sport.
Wniosek jest rezultatem rozumowania indukcyjnego przeprowadzonego na
podstawie niewielkiej liczby przypadków. Co sądzicie na temat Sgs?
--
I. A. Lxee
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2004-05-21 16:18:29
Temat: Re: Obserwacje laikaI. A. Lxee <n...@l...localdomain> napisał(a):
> Witam,
>
> z moich laickich obserwacji wysnułem taki wniosek Sgs:
>
> _Sgs:_ A znajdujący się w takiej samej sytuacji co B postrzega ją jako
> gorszą od B. To przeświadczenie pobudza w A poczucie żalu wobec B lub wobec
> czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą A
> i B.
>
> Przykładem Sgs mogą być praktycznie wszystkie sytuacje życia codziennego.
> Stanie w kolejce, odebranie przyznanych stypendiów naukowych, sport.
> Wniosek jest rezultatem rozumowania indukcyjnego przeprowadzonego na
> podstawie niewielkiej liczby przypadków. Co sądzicie na temat Sgs?
A niech no mu tam chtóry utrze pyska!!!
Pyzdry
Uzus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-05-21 17:52:31
Temat: Re: Obserwacje laika
Użytkownik "I. A. Lxee" <n...@l...localdomain> napisał w wiadomości
news:lg61o1-283.ln1@news.jus.unipi.it...
> Witam,
>
> z moich laickich obserwacji wysnułem taki wniosek Sgs:
>
> _Sgs:_ A znajdujący się w takiej samej sytuacji co B postrzega ją jako
> gorszą od B. To przeświadczenie pobudza w A poczucie żalu wobec B lub
wobec
> czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą
A
> i B.
Z tym poczuciem żalu A pędzi do C i opowiada mu całą historię. C czuje się w
jakiś sposób wyrózniony tym, że A mu się zwierza, po jakimś jednak czasie
stwierdza, że jego sytuacja jest znacznie gorsza od tego co opowiedział mu
A.
Czuje więc silne uczucie zawiści do A i B. Wypiera je jednak, opowiadając D
o wyimaginowanym konflikcie pomiędzy A i B nie skąpiąc przy tym uwag
mających podnieść jego pozycje w oczach słuchacza. D wyczuwa jednak
negatywne nastawienie C do A i B, ponieważ sam jest jak mu się wydaje
wrogiem negatywneg nastawienia, postanawia przez jakiś czas omijać
gadatliwego C.
W tym czasie nastepuje zwrot akcji i gwałtownie pogarsza się sytuacja B. "A"
nie ma już poczucia żalu i kieruje nim szczera chęć niesienia pomocy.
Kieruje się więc do E i prosi o pomoc dla B. E jednak odmawia z powodu tego,
że skończył właśnie kurs asertywności i sprawdza w praktyce swoje
możliwości. Wywołuje to agresje A skierowaną o dziwo nie przeciwko E - który
jest zbyt "mocny", żeby przeciwko niemu startować, a przeciwko nic nie
podejrzewającemu F. W obronie F staje D powołując się na G który już
wcześniej przeżywał podobne historie.
G rzeczywiście przeżywał podobne historie ale nie znosi zaszufladkowania
więc stanowczo odcina się od tego, całość sprawy referuje mu H który jest
dalekim przyjacielem gadatliwego C.
Dodatkowymi czynnikami zewnętrznymi są:
I, J, K i L
a także nieoczekiwany przebieg wypadków M
oraz elementy układu N, O, P i R
układ pomiędzy A i C jest statyczny
a pomiędzy B i F dynamiczny
stosując rozumowanie indukcyjne na jak najmniejszej liczbie przypadków
postaraj się odpowiedzieć na pytanie
jaki będzie stosunek pomiędzy A a resztą alfabetu, w następujących
sytuacjach:
w wannie
w kolejce
w tunelu
w unii europejskiej
inne
pozdrawiam serdecznie
tytus
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-05-21 20:45:30
Temat: Re: Obserwacje laikaTytus <t...@a...pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "I. A. Lxee" <n...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> news:lg61o1-283.ln1@news.jus.unipi.it...
> > Witam,
> >
> > z moich laickich obserwacji wysnułem taki wniosek Sgs:
> >
> > _Sgs:_ A znajdujący się w takiej samej sytuacji co B postrzega ją jako
> > gorszą od B. To przeświadczenie pobudza w A poczucie żalu wobec B lub
> wobec
> > czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą
> A
> > i B.
> Z tym poczuciem żalu A pędzi do C i opowiada mu całą historię. C czuje się w
> jakiś sposób wyrózniony tym, że A mu się zwierza, po jakimś jednak czasie
> stwierdza, że jego sytuacja jest znacznie gorsza od tego co opowiedział mu
> A.
> Czuje więc silne uczucie zawiści do A i B. Wypiera je jednak, opowiadając D
> o wyimaginowanym konflikcie pomiędzy A i B nie skąpiąc przy tym uwag
> mających podnieść jego pozycje w oczach słuchacza. D wyczuwa jednak
> negatywne nastawienie C do A i B, ponieważ sam jest jak mu się wydaje
> wrogiem negatywneg nastawienia, postanawia przez jakiś czas omijać
> gadatliwego C.
> W tym czasie nastepuje zwrot akcji i gwałtownie pogarsza się sytuacja B. "A"
> nie ma już poczucia żalu i kieruje nim szczera chęć niesienia pomocy.
> Kieruje się więc do E i prosi o pomoc dla B. E jednak odmawia z powodu tego,
> że skończył właśnie kurs asertywności i sprawdza w praktyce swoje
> możliwości. Wywołuje to agresje A skierowaną o dziwo nie przeciwko E - który
> jest zbyt "mocny", żeby przeciwko niemu startować, a przeciwko nic nie
> podejrzewającemu F. W obronie F staje D powołując się na G który już
> wcześniej przeżywał podobne historie.
> G rzeczywiście przeżywał podobne historie ale nie znosi zaszufladkowania
> więc stanowczo odcina się od tego, całość sprawy referuje mu H który jest
> dalekim przyjacielem gadatliwego C.
> Dodatkowymi czynnikami zewnętrznymi są:
> I, J, K i L
> a także nieoczekiwany przebieg wypadków M
> oraz elementy układu N, O, P i R
> układ pomiędzy A i C jest statyczny
> a pomiędzy B i F dynamiczny
>
> stosując rozumowanie indukcyjne na jak najmniejszej liczbie przypadków
> postaraj się odpowiedzieć na pytanie
> jaki będzie stosunek pomiędzy A a resztą alfabetu, w następujących
> sytuacjach:
> w wannie
> w kolejce
> w tunelu
> w unii europejskiej
> inne
>
> pozdrawiam serdecznie
> tytus
Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
Dugościom na pewno.
Pyzdry
Uzus
Jagby tak roztrząsać wariaty: _wanna - inne_, starczyłoby na profesure?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-05-21 22:41:23
Temat: Re: Obserwacje laikaUzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
<c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
[...]
>
> Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
> Dugościom na pewno.
Fiu, fiu ...
To wy się dobrze/blisko znacie.
> Pyzdry
> Uzus
>
puciek.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-05-22 10:33:24
Temat: Re: Obserwacje laikapuciek2 <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> Uzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> <c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
> [...]
> >
> > Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
> > Dugościom na pewno.
>
> Fiu, fiu ...
> To wy się dobrze/blisko znacie.
..z łobydwoma...
> > Pyzdry
> > Uzus
> >
> puciek.
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-05-22 10:43:26
Temat: Logicznniepuciek2 <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> Uzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> <c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
> [...]
> >
> > Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
> > Dugościom na pewno.
>
> Fiu, fiu ...
> To wy się dobrze/blisko znacie.
Liczylim kiedyś z wnusiem zadanie o pociongach.
Jakem sie zastanowiła, to łodcinek był zawżdy taki som, zmjynne były ino czas
i pryndkość.
> > Pyzdry
> > Uzus
> >
> puciek.
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |