Obserwacje laika

1. Data: 2004-05-21 11:21:25

Temat: Obserwacje laika
Od: "I. A. Lxee" <n...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

z moich laickich obserwacji wysnułem taki wniosek Sgs:

_Sgs:_ A znajdujący się w takiej samej sytuacji co B postrzega ją jako
gorszą od B. To przeświadczenie pobudza w A poczucie żalu wobec B lub wobec
czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą A
i B.

Przykładem Sgs mogą być praktycznie wszystkie sytuacje życia codziennego.
Stanie w kolejce, odebranie przyznanych stypendiów naukowych, sport.
Wniosek jest rezultatem rozumowania indukcyjnego przeprowadzonego na
podstawie niewielkiej liczby przypadków. Co sądzicie na temat Sgs?
--
I. A. Lxee

1. Data: 2004-05-21 16:18:29

Temat: Re: Obserwacje laika
Od: "Uzus" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I. A. Lxee <n...@l...localdomain> napisał(a):

> [...]
> Wniosek jest rezultatem rozumowania indukcyjnego przeprowadzonego na
> podstawie niewielkiej liczby przypadków. Co sądzicie na temat Sgs?

A niech no mu tam chtóry utrze pyska!!!
Pyzdry
Uzus

1. Data: 2004-05-21 17:52:31

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I. A. Lxee" <n...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
wobec
> czynnika zewnętrznego, który jest elementem układu w jaki właśnie wchodzą
Z tym poczuciem żalu A pędzi do C i opowiada mu całą historię. C czuje się w
jakiś sposób wyrózniony tym, że A mu się zwierza, po jakimś jednak czasie
stwierdza, że jego sytuacja jest znacznie gorsza od tego co opowiedział mu
A.
Czuje więc silne uczucie zawiści do A i B. Wypiera je jednak, opowiadając D
o wyimaginowanym konflikcie pomiędzy A i B nie skąpiąc przy tym uwag
mających podnieść jego pozycje w oczach słuchacza. D wyczuwa jednak
negatywne nastawienie C do A i B, ponieważ sam jest jak mu się wydaje
wrogiem negatywneg nastawienia, postanawia przez jakiś czas omijać
gadatliwego C.
W tym czasie nastepuje zwrot akcji i gwałtownie pogarsza się sytuacja B. "A"
nie ma już poczucia żalu i kieruje nim szczera chęć niesienia pomocy.
Kieruje się więc do E i prosi o pomoc dla B. E jednak odmawia z powodu tego,
że skończył właśnie kurs asertywności i sprawdza w praktyce swoje
możliwości. Wywołuje to agresje A skierowaną o dziwo nie przeciwko E - który
jest zbyt "mocny", żeby przeciwko niemu startować, a przeciwko nic nie
podejrzewającemu F. W obronie F staje D powołując się na G który już
wcześniej przeżywał podobne historie.
G rzeczywiście przeżywał podobne historie ale nie znosi zaszufladkowania
więc stanowczo odcina się od tego, całość sprawy referuje mu H który jest
dalekim przyjacielem gadatliwego C.
Dodatkowymi czynnikami zewnętrznymi są:
I, J, K i L
a także nieoczekiwany przebieg wypadków M
oraz elementy układu N, O, P i R
układ pomiędzy A i C jest statyczny
a pomiędzy B i F dynamiczny

stosując rozumowanie indukcyjne na jak najmniejszej liczbie przypadków
postaraj się odpowiedzieć na pytanie
jaki będzie stosunek pomiędzy A a resztą alfabetu, w następujących
sytuacjach:
w wannie
w kolejce
w tunelu
w unii europejskiej
inne

pozdrawiam serdecznie
tytus

1. Data: 2004-05-21 20:45:30

Od: "Uzus" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus <t...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> postaraj się odpowiedzieć na pytanie
> jaki będzie stosunek pomiędzy A a resztą alfabetu, w następujących

Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
Dugościom na pewno.
Pyzdry
Uzus

Jagby tak roztrząsać wariaty: _wanna - inne_, starczyłoby na profesure?

1. Data: 2004-05-21 22:41:23

Od: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
<c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
[...]
> Coby pedzieć, czyś mu merktorycznie dorypoł, za gupiom.
> Dugościom na pewno.

Fiu, fiu ...
To wy się dobrze/blisko znacie.

> Pyzdry
> Uzus

puciek.

1. Data: 2004-05-22 10:33:24

Od: "Uzus" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Uzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> <c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
> [...]
>
> Fiu, fiu ...
> To wy się dobrze/blisko znacie.
..z łobydwoma...

1. Data: 2004-05-22 10:43:26

Temat: Logicznnie
Od: "Uzus" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Uzus <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> <c8lppa$nk8$1@inews.gazeta.pl>
> [...]
>
> Fiu, fiu ...
> To wy się dobrze/blisko znacie.
Liczylim kiedyś z wnusiem zadanie o pociongach.
Jakem sie zastanowiła, to łodcinek był zawżdy taki som, zmjynne były ino czas
i pryndkość.

> puciek.

rodzice oddzielnie, dziecko z mama
szukam psychologa ,ew. studenta (ki)psychologi -pilne!!
serce wazace tysiac kilo
Napady gniewy przy dziecku ...
Jak zdobyc kobiete?