rogaliki

1. Data: 2001-05-22 06:33:49

Temat: Re: rogaliki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3b0a08ca$1@news.vogel.pl...
> Witajcie !
> w weekend wyprobowalam kolejny przepis z grupy, a byly to rogaliki
> krucho-drozdzowe podane jakos pod koniec lutego przez Ewe T. Polecam ten
> przepis - rogaliki wyszly super, w niedziele na prosbe rodizny zrobilam
> druga procje, bo to co upieklam w sobote rowniez w sobote zostalo
zjedzone.
> Przepis jest taki (pisze z pamieci):
> 2 1/2 szkl maki
> 1 lyzeczka plaska proszku do pieczenia

jak są drożdże to ten proszek też jestkonieczny?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-22 06:34:47

Temat: rogaliki
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
[...]
5 dag drozdzy
20 dag masla (ja dalam margaryne)
2 zoltka
1 jajko
1 lyzka cukru
1/4 szklanki smietany (ja pomieszalam pol na pol z mlekiem)
szczypta soli
I jak robilam: wstawilam przesiana make z sola do piekarnika nagrzanego na
100 stopni. Maka sie podgrzewala, a ja zrobilam zaczyn - drozdze, lyzeczka
cukru, smietana + mleko, te ostatnie cieple. Rozpuscilam maslo - w sumie
teraz tak mysle, ze moze nie mialam go rozpuszczac - bo jesli rogaliki sa
krucho-...., to chyba nie. ?
No i potem wszystkie skaldniki do michy i dosc dlugo wyrabialam.
Nadziewalam bialym serem wymieszanym z zoltkiem i cukrem, a drugiego dnia
dzemem porzeczkowym i czekolada. Piekly sie ok 20 min w 200 stopniach. Sa
przepyszne.

Asia

1. Data: 2001-05-22 06:50:53

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara <b...@p...onet.pl> wrote in message

> jak są drożdże to ten proszek też jestkonieczny?

tez bylam zdziwiona tym proszkiem, ale zrobilam jak w przepisie. Moze nie
jest konieczny, trzeba by wyprobowac.

Asia

pomyłki kulinarne.
ile makaronu
pomocy !!! czy potrzebuje przepis na "wyprazany syr"-ta slowacka kuchnia
Zakładam restaurację i prosze o pomoc
co do befsztyka