ile makaronu

1. Data: 2001-05-21 11:40:59

Temat: ile makaronu
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!
ile suchego makaronu przeznaczyc na osobe, jesli danie sklada sie z makaronu
z lekkim sosem i salaty, bez zadnego miesa, sera itp. 10 dag ? 15 ? Osoby
mało łakome.
Mam przepis, ktory mówi o 50 dag, czy to bedzie tak na 4 osoby?
Asia

1. Data: 2001-05-21 11:41:01

Temat: Re: ile makaronu
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mało łakome.
> Mam przepis, ktory mówi o 50 dag, czy to bedzie tak na 4 osoby?

Z powodzeniem wystarczy i pewnie jeszcze zostanie.

pozdrawiam
Basia

ps. jaki to sos bezmięsny, można prosić o szczegóły?

B.

1. Data: 2001-05-21 11:50:48

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile suchego makaronu przeznaczyc na osobe, jesli danie sklada sie z makaronu
> z lekkim sosem i salaty, bez zadnego miesa, sera itp. 10 dag ? 15 ? Osoby
> mało łakome.

Gdzie Ty znalazlas takich "malo lakomych"gosci???

Na cztery osoby 1 paczka makaronu (500 g). Liczy sie po 100 g/os, a reszte "zjada
garnek". Jezeli malo lakome, to zostanie (ale lepiej zeby zostalo niz zabraklo).

Smacznego, :-) Monika

1. Data: 2001-05-21 11:56:57

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> wrote in message
> Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Osoby

> Gdzie Ty znalazlas takich "malo lakomych"gosci???

te osoby malo lakome to ja i moj luby :)
czyli na 2 osoby - 20 dag jest ok ?

Asia

1. Data: 2001-05-21 14:47:59

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> te osoby malo lakome to ja i moj luby :)
> czyli na 2 osoby - 20 dag jest ok ?

Wrzuc pol paczki.

:-) M.

1. Data: 2001-05-21 18:02:50

Od: "TomO" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mało łakome.
> Mam przepis, ktory mówi o 50 dag, czy to bedzie tak na 4 osoby?

Spoko majonez - ze sie tak wyraze po kuchennemu;-)

Tomasz Ostrowicz

1. Data: 2001-05-21 21:32:55

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> mało łakome.
> Mam przepis, ktory mówi o 50 dag, czy to bedzie tak na 4 osoby?

Zawsze mierzylam ilosc suchego dlugiego makaronu (jak spaghetti) na osobe przez
zamkniecie w kolko wskazujacego palca i kciuka lewej reki. Peczek makaronu
mieszczacy sie w tym kolku starcza na 1 osobe.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-05-22 07:45:44

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9eavh1$lgb$...@n...tpi.pl...

> Na cztery osoby 1 paczka makaronu (500 g).
> Smacznego, :-) Monika

ja tez mam taka miare : 1/4 paczki spagetti na twarz:)))
Nigdy nie zostaje....

Jola L-L

1. Data: 2001-05-22 08:27:23

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze mierzylam ilosc suchego dlugiego makaronu (jak spaghetti) na osobe przez
> zamkniecie w kolko wskazujacego palca i kciuka lewej reki. Peczek makaronu
> mieszczacy sie w tym kolku starcza na 1 osobe.

mi tak pasuje cała paczka (50 dag) ;-))

Waldek

1. Data: 2001-05-22 13:19:47

Od: "Quefear" <Q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...fu-berlin.de...
Osoby

> mi tak pasuje cała paczka (50 dag) ;-))

Mam dokładnie to samo
:)

Pozdrawiam

Quef

pomocy !!! czy potrzebuje przepis na "wyprazany syr"-ta slowacka kuchnia
Zakładam restaurację i prosze o pomoc
co do befsztyka
dipy
Beef steki w ciescie