| « poprzedni wątek | następny wątek » |
181. Data: 2009-07-29 22:59:08
Temat: Re: rola ojcatren R wrote:
>> Chciałem Ci tylko powiedzieć, że dzieci marginesu mają takie samo
>> prawo do zdobywania wiedzy i nikt z kolei nie ma prawa u progu jego
>> życia decydować o odcinaniu go od szans. Koniec i kropka. :)
> czy jesteś za możliwością aborcji?
Jeśli to początek jakiejś ankiety, to pozwolę sobie najpierw zapytać o cel
tego badania.
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
182. Data: 2009-07-29 23:01:24
Temat: Re: rola ojca
michal napisał(a):
> glob wrote:
>
> >> Chcesz powiedzie�, �a ca�a rodzina walczy�a, aby
> >> wyci�gn�� twojego cz�onka?! No c�, ludzie maj� r�ne
> >> problemy...Chociaďż˝ z tymi dybami to chyba lekka
> >> przesada.
>
> > A czy to ja opisywa�em wyci�ganie cz�onka na 25, idioto.
>
> Licz si� z liczbami! To ja opisywa�em ale na 23!
>
> --
> pozdrawiam
> michaďż˝
Nieważne liczby, ale fascynujące jest ,że Chinczyków dotykają takie
schorzenia, jak zanik penisa , determinowane przez kulturę, ale moim
zdaniem to nie lęk przed śmiercią[ obsesja zachodu], ale lęk przed
utratą męskości w wymiarze społecznym. Ci z zachodu nie wiedzą że mają
obsesję śmierci i później takie brednie piszą.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
183. Data: 2009-07-29 23:02:15
Temat: Re: rola ojcatren R wrote:
>>> Bezmózgi debil to znaczy dokładnie to, czym jest.
>> Wybacz, ale nie wiem, kim dokładnie jest "bezmózgi debil".
> pardonsik, ze sie wtrącę.
> BD, bo to ja wprowadziłem to określenie, więc nie obwiniaj chirona, to
> określenie, które SYMBOLIZUJE tych wszystkich, których edukowanie
> kończy się efektownym zniechęceniem do edukacji. zarówno ich samych
> jak i ich nauczycieli.
No, nie popisałeś się znowu...
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
184. Data: 2009-07-29 23:04:33
Temat: Re: rola ojcatren R wrote:
>>>> ok, powiem tak - koedukacja nie sprzyja nabywaniu wiedzy.
>>> Jestem zaskoczona taką teorią. Naprawdę.
>>> Dlaczego tak uważasz?
>> że się wtrącę: przede wszystkim np w klasach męskich, szczególnie w
>> wieku pokwitania- chłopcy myślą na lekcjach o lekcjach. Przynajmniej
>> nie rozprasza ich koleżanka z 3 ławki, której się odpiął guzik od
>> bluzki. Poza tym- nie kombinują cały czas, jak tu podejść na
>> przerwie do tej Ani z 2 C. To naprawdę silne czynniki rozpraszające.
>
> ja na lekcjach myślałem o monice dwie ławki przede mną i jeden rząd w
> lewo. a także o anicie, z kolei 3 ławki do przodu i na prawo.
> tuż obok siedziała agnieszka, z którą z racji sąsiedztwa flirtowałem
> niewinnie w dni parzyste, a z jej sąsiadką kasią, dla odmiany w
> nieparzyste. a w klasie było nas 35 sztuk, było z czego wybierać.
Facet to świnia! :D
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
185. Data: 2009-07-29 23:08:20
Temat: Re: rola ojcatren R wrote:
...
> ja rozumiem, co do mnie mówisz :)
> twierdzisz, że jak mamy uczniów z samymi 5-tkami i dojdzie do nich
> grupa pałowiczów, to średnia wyników całej klasy się zmniejszy, ale
> nadal piątkowi będą piątkowi, a pałowicze zamienią się w trójkowych.
> a ja jednak uważam, że ci 5-tkowi stracą na tym.
A jak pozbierają samych piątkowych i klasa się zróżnicuje, to kto na tym
straci?
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
186. Data: 2009-07-29 23:12:30
Temat: Re: rola ojcatren R wrote:
>>>>>>> a ja jestem dla równowagi, za zniesieniem obowiązku powszechnego
>>>>>>> szkolnictwa. nie chcę w jednej klasie gromadzić bezmózgich
>>>>>>> debili i normalne dzieci. nie chcą się uczyć - won.
>>>>>> I już masz wypracowany podział na tych, co są po "naszej"
>>>>>> stronie i tych, co są tam, gdzie stało Zomo na przykład. ;DDD
>>>>> a nie, ja zapraszam, niech przychodzą. drzwi otwarte.
>>>>> tylko za uszy nie wciągam.
>>>> Przeanalizuj to dobrze, bo być może teraz w korespondencyjnej
>>>> musiałbyś nadrabiać. :)
>>> przeanalizowałem to mądrzej niż myślisz i wyszło mi na to, że gdybym
>>> chciał, to bym nadrobił.
>> W to nie wątpię nawet przez chwilę. Bo jestem dobrze wychowany.
> bo ci zaraz wytknę twój toksyczny dowcip i się doigrasz!
Nie zaszkodzi mi, bo jestem doigrany. Igram teraz z Orą w tym wątku.
--
pozdrawiam
michał
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
187. Data: 2009-07-29 23:17:59
Temat: Re: rola ojcamichal pisze:
> tren R wrote:
>
>>> Chciałem Ci tylko powiedzieć, że dzieci marginesu mają takie samo
>>> prawo do zdobywania wiedzy i nikt z kolei nie ma prawa u progu jego
>>> życia decydować o odcinaniu go od szans. Koniec i kropka. :)
>
>> czy jesteś za możliwością aborcji?
>
> Jeśli to początek jakiejś ankiety, to pozwolę sobie najpierw zapytać o
> cel tego badania.
pytanie dodatkowe - dla uczniów szkół koedukacyjnych - czy dzieci
napoczęte mają takie samo prawo do życia i nikt z kolei nie ma prawa u
progu ich życia decydować o odcinaniu go od niego. koniec i kropka?
--
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
188. Data: 2009-07-29 23:18:27
Temat: Re: rola ojcamichal pisze:
> tren R wrote:
>
>>>> Bezmózgi debil to znaczy dokładnie to, czym jest.
>
>>> Wybacz, ale nie wiem, kim dokładnie jest "bezmózgi debil".
>
>> pardonsik, ze sie wtrącę.
>> BD, bo to ja wprowadziłem to określenie, więc nie obwiniaj chirona, to
>> określenie, które SYMBOLIZUJE tych wszystkich, których edukowanie
>> kończy się efektownym zniechęceniem do edukacji. zarówno ich samych
>> jak i ich nauczycieli.
>
> No, nie popisałeś się znowu...
akurat w twoich ustach brzmi to jak pochwała...
--
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
189. Data: 2009-07-29 23:19:20
Temat: Re: rola ojcamichal pisze:
> tren R wrote:
>
>>>>> ok, powiem tak - koedukacja nie sprzyja nabywaniu wiedzy.
>
>>>> Jestem zaskoczona taką teorią. Naprawdę.
>>>> Dlaczego tak uważasz?
>
>>> że się wtrącę: przede wszystkim np w klasach męskich, szczególnie w
>>> wieku pokwitania- chłopcy myślą na lekcjach o lekcjach. Przynajmniej
>>> nie rozprasza ich koleżanka z 3 ławki, której się odpiął guzik od
>>> bluzki. Poza tym- nie kombinują cały czas, jak tu podejść na
>>> przerwie do tej Ani z 2 C. To naprawdę silne czynniki rozpraszające.
>>
>> ja na lekcjach myślałem o monice dwie ławki przede mną i jeden rząd w
>> lewo. a także o anicie, z kolei 3 ławki do przodu i na prawo.
>> tuż obok siedziała agnieszka, z którą z racji sąsiedztwa flirtowałem
>> niewinnie w dni parzyste, a z jej sąsiadką kasią, dla odmiany w
>> nieparzyste. a w klasie było nas 35 sztuk, było z czego wybierać.
>
> Facet to świnia! :D
facetem stałem się dobrych kilka lat później
a świnią jakoś chyba właśnie wtedy... :)
--
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
190. Data: 2009-07-29 23:20:21
Temat: Re: rola ojcamichal pisze:
> tren R wrote:
> ...
>> ja rozumiem, co do mnie mówisz :)
>> twierdzisz, że jak mamy uczniów z samymi 5-tkami i dojdzie do nich
>> grupa pałowiczów, to średnia wyników całej klasy się zmniejszy, ale
>> nadal piątkowi będą piątkowi, a pałowicze zamienią się w trójkowych.
>
>> a ja jednak uważam, że ci 5-tkowi stracą na tym.
>
> A jak pozbierają samych piątkowych i klasa się zróżnicuje, to kto na tym
> straci?
BD
--
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |