rola ojca

341. Data: 2009-08-02 22:15:20

Temat: Re: rola ojca
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> [...]
baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu
> Koktajlowo się zrobiło. :D

Niestety żadne drożdże do koktajli się nie nadają. Chyba ;)
Jakby tak jakąś beczkę dębową ze mchem albo cuś... a z puszczy jodłowej
to nic do mieszania nie będzie, najwyżej żywica :>

--
Pozdrawiam - Aicha

342. Data: 2009-08-02 22:37:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Żyłku! a nie żyłka, pani pisarko! :->

A nie Żydku?

> Mądziak malinowy bardziej mi odpowiada. Ma podobne rozmiary i piękne
> Fruitbody. :->

Takie w sam raz do ubrania w bodyliner :)

Odkłaniam się znów z Wenecji zachodu :)

--
Pozdrawiam - Aicha

343. Data: 2009-08-02 23:43:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jak tekściarzowi pokroju Kupichy? :)

a nawet jakiejś dody :)

344. Data: 2009-08-03 15:20:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Niestety żadne drożdże do koktajli się nie nadają. Chyba ;)
> Jakby tak jakąś beczkę dębową ze mchem albo cuś... a z puszczy
> jodłowej to nic do mieszania nie będzie, najwyżej żywica :>

Widziałem gdzieś jakąś reklamę firmy, kóra wytwarza, produkuje, hoduje - czy
jak to tam się je robi - drożdże. I coś tam było o alkoholu, więc myślę, że
się jakieś nadają. Ale ja się na tym nie znam.

michał

345. Data: 2009-08-03 15:29:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> A nie Żydku?

Nie jestem rasistką, tylko uważam, że...

> Takie w sam raz do ubrania w bodyliner :)

Oczywiście, spośród wielu w różnorodnych barwach mam też malinowe. Kupił mi
na naszą rocznicę pierwszego rozstania. To znaczy ja kupowałam, on płacił.
Bardzo lubi płacić za moje zachcianki. Dziwi was to? W naszej rodzinie tak
jest od zawsze. :->

Znowu Was podtopiło? :)

michał

346. Data: 2009-08-03 16:39:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Widziałem gdzieś jakąś reklamę firmy, kóra wytwarza, produkuje, hoduje
> - czy jak to tam się je robi - drożdże. I coś tam było o alkoholu, więc
> myślę, że się jakieś nadają. Ale ja się na tym nie znam.

Ale do robienia koktajli (klasycznych) nie nadaje się każdy alkohol, a
wina owocowe w szczególności :D

--
Pozdrawiam - Aicha

347. Data: 2009-08-03 16:46:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nie jestem rasistką, tylko uważam, że...

...Żydzi to nie rasa :)

> [...]
> kupowałam, on płacił. Bardzo lubi płacić za moje zachcianki. Dziwi was
> to? W naszej rodzinie tak jest od zawsze. :->

Znaczy, w Twojej, czy w przysposobionej TŻta?

Prawie... Busik udawał amfibię :)

--
Pozdrawiam - Aicha (chwilowo sucha)

348. Data: 2009-08-03 19:03:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ale do robienia koktajli (klasycznych) nie nadaje się każdy alkohol, a
> wina owocowe w szczególności :D

Ale może do nieklasycznych? Na przykład "co tam pod ręką aby wstrząsnęło i
zmieszało".

michał

349. Data: 2009-08-03 19:12:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> ...Żydzi to nie rasa :)

Udowodnij mi, gdzie napisałam, ze żydzi to rasa!!! Pisałam tylko, że Jezus
nie był żydem. To jest udowodnione. Amerykańscy uczeni robili badania i
udowodnili ponad wszelką wątpliwość.

> Znaczy, w Twojej, czy w przysposobionej TŻta?

On i Ja jesteśmy rodziną. Co jego, to moje! Tradycja i zwyczaje też. Na tym
polega wolność.

Przyślę Wam gondolę, jakem michał! ;)

michał

350. Data: 2009-08-03 22:01:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ale może do nieklasycznych? Na przykład "co tam pod ręką aby
> wstrząsnęło i zmieszało".

Do tego nie trzeba ani alkoholu ani nawet drożdży :D Wystarczy pożywka.
Liofilizowana ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

Niedzielne całowanie sygnetu.