rola społeczna lekarza; zawód czy powołanie

11. Data: 2003-01-05 16:52:10

Temat: Re: rola społeczna lekarza; zawód czy powołanie
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie piłam do Ciebie. Po prostu tego typu wątki kończą się zwykle waleniem
> po głowach i kopaniem po kostkach, tudzież poniżej pasa.

Ponieważ zacytowałaś mój post, dlatego nie bardzo wiedziałem o co chodzi
;-).

Pozdrawiam, andrzej

12. Data: 2003-01-05 17:25:45

Temat: Re: rola społeczna lekarza; zawód czy
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

dradam wrote:
>ciach
> Wyglada mi to na kolejne oszolomstwo.

To nie oszolomstwo, po prostu dziennikarz zbiera opinie do kolejnego
artykulu.
Hasenka, gdzie cie mozna poczytac?
Vlad

13. Data: 2003-01-05 17:30:21

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

vlad <v...@p...com> napisał/a news:3E186A99.3000806@polbox.com:

> To nie oszolomstwo, po prostu dziennikarz zbiera opinie do kolejnego
> artykulu.

To niech się przedstawi, powie, gdzie pisze i dlaczego akurat o "roli
społecznej lekarza"?
Takie wejście mi akurat również wygląda na próbą wywołania flame'u.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

14. Data: 2003-01-05 17:40:43

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To nie oszolomstwo, po prostu dziennikarz zbiera opinie do kolejnego
> artykulu.
> Hasenka, gdzie cie mozna poczytac?
> Vlad

jak widac narazie nie mam o czym napisac
ale jesli sie ukaze to dam Wam znac

15. Data: 2003-01-05 18:07:05

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jan 2003 17:30:21 +0000 (UTC), Tinue <t...@w...tlen.pl>
wrote:

>To niech si? przedstawi, powie, gdzie pisze i dlaczego akurat o "roli
>spo?ecznej lekarza"?
>Takie wej?cie mi akurat równie? wygl?da na prób? wywo?ania flame'u.

Proponuje wiec zakonczyc temat ogolnym stwierdzeniem , ze rola
spoleczna lekarza w Polsce winna wygladac dokladnie tak samo jak w
innych krajach EU/NATO. A jak to w tych krajach wyglada - to latwo sie
dowiedziec z dwoch zrodel :

-w latach 1980-1990 wyjechalo za granice Polski ponad 6000 polskich
lekarzy i obecnie, w wiekszosci, pracuja wlasnie w tych krajach. Mozna
sie wiec ich zapytac.

-towarzystwa lekarskie ( CMA/AMA - w Ameryce Polnocnej) co pare lat
zbieraja ankiety od swoich czlonkow ( i nie tylko) na temat tego jak
widza oni swoj zawod i cala ochrone zdrowia. Materialy te sa zreszta
publikowane na Internecie. Bardzo ciekawe... !

Trzeba wiec siegnac bezposrednio do zrodel i poszukac/popytac.
Pl.sci.medycyna nie jest wlasciwym forum.

Pozdrawiam

dradam

16. Data: 2003-01-05 18:24:42

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz ze na grupie handlujemy ludzkimi szczatkami ;-P Bedzie afera,
buhahahah, jak z tymi niby "skorami"...

--

\/\/ I S E |\/| A N
Kto drogi skraca

17. Data: 2003-01-05 18:45:28

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy
powołanie

Padło tu niewinne pytanie a wygląda na to, że środowisko lekarskie poczuło
się zaatakowane ;-). Ciekawe co by było, gdyby jakiś lekarz zaatakował na
grupie pacjenta? Ilu lekarzy, by się do tego ataku przyłączyło? Wiem, że nie
wszyscy, ale chyba chętnych by nie brakowało ;-).

Pozdrawiam, andrzej

18. Data: 2003-01-05 21:06:56

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

h...@p...onet.pl wrote:
> proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy powołanie

Chyba rok temu w Gazecie lekarskiej pojawiło się ciekawe opracowanie
statystyczne dotyczące stanu materialnego i duchowego lekarzy. Sprawdz
sobie www.nil.org.pl i poszukaj w archiwum lub przejdz sie do
najblizszej biblioteki lekarskiej.

A do A.G. - nie czuje sie atakowany. Po prostu nie chce mi sie o tym pisac.
Vlad

19. Data: 2003-01-05 21:20:00

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> [...]
>
> A do A.G. - nie czuje sie atakowany. Po prostu nie chce mi sie o tym

Zgadza się. Z Twojego poprzedniego postingu, nic takiego nie wynikało. Ty
nawet broniłeś autorkę wątku. Dlatego moja mała dygresyjka, w najmniejszym
stopniu nie dotyczyła Ciebie. Właściwie to nie moim zamiarem było
kogokolwiek tutaj urazić. Trochę żal zrobiło mi się autorki wątku, która po
kilku podobnych odpowiedziach, musiała poczuć się trochę nieswojo ;-). Mam
jednak nadzieję, że linki, które tutaj otrzymała, będą dla niej pomocne ;-).

Przepraszam za zamieszania i pozdrawiam wszystkich serdecznie, andrzej

20. Data: 2003-01-05 23:23:51

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

to jest zawod droga Hasenko popatrz na liste chetnych na medycyne ,jeszcze 6,5
lat temu bylo 5/6 kandydatow na miejsce a dzis jest 2/3

Bol ucha a katar.
Leki przeciwtradzikowe
tłuszczak ? prosze o rade
Ginekomastria