rola społeczna lekarza; zawód czy powołanie

1. Data: 2003-01-05 11:28:18

Temat: rola społeczna lekarza; zawód czy powołanie
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy powołanie

2. Data: 2003-01-05 12:25:10

Temat: Re: rola społeczna lekarza; zawód czy powołanie
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy
powołanie

Po tak postawionym pytaniu, domyślam się, że jesteś młodą osobą. Gdy byłem
młody jak Ty, też byłem idealistą ;-). Obecnie jestem realistą i uważam, że
bycie lekarzem jest zawodem, który powinien być uczciwie i solidnie
wykonywany - zresztą jak każdy inni. Do tego dodam, że oczywiście tak jak i
w innych zawodach, lekarze z powołania się zdarzają. Jednak tych z powołania
nie jest wielu. To nie jest zarzut. Takie jest po prostu życie ;-).

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-01-05 13:34:25

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy
> powołanie

I mamy juz po raz setny ta sama dyskusje....

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

4. Data: 2003-01-05 13:38:30

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jurek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> I mamy juz po raz setny ta sama dyskusje....

Wszystko sie w życiu powtarza - jedzenie, spanie, miłość, seks, itd. ;-).

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2003-01-05 13:50:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jan 2003 h...@p...onet.pl wrote:

> proszę o refleksje na temat rola społeczna lekarza dzisiaj; zawód czy powołanie

przeczytaj pare moich postingow wczesniej oraz archiwum listy
lek-med (http://achilles.wam.lodz.pl) - sadze, ze na ten
temat tyle bylo powiedziane, ze cos znajdziesz ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-01-05 13:53:01

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lek-med (http://achilles.wam.lodz.pl) - sadze, ze na ten
> temat tyle bylo powiedziane, ze cos znajdziesz ...

wielkie dzieki, nie jestem bywalcem tej grupy
opinie sa mi potrzebne do pewnego opracowania
nie jestem lekarzem ale jestem bardzo związana z tym środowiskiem
sama mam wyrobiona opinię na ten temat ale chciałam poznac zdanie tych, których
to przecież dotyczy

7. Data: 2003-01-05 14:05:35

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał/a
> Wszystko sie w życiu powtarza - jedzenie, spanie, miłość, seks, itd. ;-).

To ja może skoczę po jakiś kask, ochraniacze na kostki i suspensorium dla
męża?

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2003-01-05 14:16:57

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> To ja może skoczę po jakiś kask, ochraniacze na kostki i suspensorium dla
> męża?

Nie bardzo wiem po co? W moim poście nie było absolutnie nic ze złośliwości.
To tak dla wyjaśnienia, bo wiem, że czasami łatwo jest cudze słowa inaczej
odebrać.

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2003-01-05 16:15:05

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo wiem po co? W moim poście nie było absolutnie nic ze
> złośliwości. To tak dla wyjaśnienia, bo wiem, że czasami łatwo jest
> cudze słowa inaczej odebrać.

Nie piłam do Ciebie. Po prostu tego typu wątki kończą się zwykle waleniem
po głowach i kopaniem po kostkach, tudzież poniżej pasa.

10. Data: 2003-01-05 16:36:21

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jan 2003 14:53:01 +0100, h...@p...onet.pl wrote:

>wielkie dzieki, nie jestem bywalcem tej grupy
>opinie sa mi potrzebne do pewnego opracowania
>nie jestem lekarzem ale jestem bardzo zwi?zana z tym ?rodowiskiem
>sama mam wyrobiona opini? na ten temat ale chcia?am poznac zdanie tych, których
>to przecie? dotyczy

Taka forma zbierania wiadomosci nie ma charakteru naukowego, wiec
mozna sobie darowac stawianie tak sformulowanych pytan. Zwlaszcza jak
pytajacy sie nie przedstawia (imie, nazwisko, adres ) i nie okresla
dokladnie kto i po co potrzebuje te dane.

Wyglada mi to na kolejne oszolomstwo.

Pozdrawiam

dradam

Bol ucha a katar.