rozliczenia wody

1. Data: 2005-12-08 22:14:27

Temat: rozliczenia wody
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam nastepujacy problem - w maju kupilem mieszkanie ( to na szczescie
problemem nie jest ;-) ) w mieszkaniu tym nie bylo licznika wody,
zainstalowalem go w czasie remontu instalacji w lipcu, mieszkanie jest w
bloku ze wspolnota mieszkaniowa, dostalem rozliczenie za wode i okazalo sie
ze za 3 kwartal ( lipiec sierpien wrzesien )rozliczono mnie ryczałtem (
chociaż 24 lipca zarzadca oplombował mój licznik, jak rowniez podawalem mu
stan licznika na koniec okresu (30 wrzesnia), przy rozmowie zarzadca
powiedzial mi ze rozliczac mnie beda na podstawie licznika dopiero od nowego
okresu rozliczeniowego hmm ale mi sie to niezabardzo podoba, poniewaz co
miesiac place zaliczke na 12 m3 i to ok za lipiec bym mogl tyle zaplacic
ale.. licznik mi pokazuje ze od zalozenia do konca wrzesnia zuzylem 16
m3,czyli w sumie moglbym sie zgodzic na 28 m3 ( 12 za lipiec, lub ew jedna
trzecia rozliczenia ryczaltowego za caly kwartal ) a w rozliczeniu wyszlo ze
mam zaplacic za 42!!! metry
i moje pytanie czy ktos mial juz podobny problem, i jezeli tak to jak go
rozwiazal, jak rowniez czy te spray sa jakos uregulowane prawnie, a jezeli
tak to gdzie??