rozliczenie programu student

1. Data: 2005-05-25 21:31:13

Temat: rozliczenie programu student
Od: "Przemek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do kiedy trzeba przedstawic fakture rozliczajac sie tym samym z wydatkow w
semestrze letnim w 2005 roku w ramach programu student ?

Czy ktos otrzymal dofinansowanie z programu Pegaz w tym roku ?

2. Data: 2005-05-26 08:24:10

Temat: Re: rozliczenie programu student
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Do kiedy trzeba przedstawic fakture rozliczajac sie tym samym z wydatkow w
> semestrze letnim w 2005 roku w ramach programu student ?

A to wszystko masz napisane w swojej umowie z PFRONem. Jest to bowiem bardzo
indywidualna sprawa, gdyż zależy od tego, jak trwają semestry na Twojej
uczelni.

> Czy ktos otrzymal dofinansowanie z programu Pegaz w tym roku ?

Ja jeszcze nie. Nie mam nawet żadnej informacji o zakwalifikowaniu (bądź
nie) wniosku do rozpatrzenia. Moja znajoma otrzymała wczoraj odpowiedź
odmowną, bo nie spełniła jednego z podstawowych warunków (dotyczył
rejestracji samochodu).
Dorota

Z prasy
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Oprogramowanie dla niepełnosprawnych
Re: Spotkanie w Warszawie, było: O wątkach, podpisach itp.
Re: Spotkanie w Warszawie, było: O wątkach, podpisach itp.