roznica wieku

1. Data: 2003-08-11 10:32:13

Temat: Re: roznica wieku
Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@o...pl> napisał(a):

> a co myslicie na temat zwiazku 37-letniej kobiety z facetem 10 lat mlodszym?

Chcę zwrócić uwagę, że wiek metrykalny a wiek psychiczny mogą bardzo od
siebie odbiegać. Mój syn np. jest trochę "starszy" ode mnie. Doszło do tego,
że to ja uczyłam go pogo, z powodzeniem. Wiem, że prędzej czy później znów
się zanurzy w jakąś smętną melodię. Na szczęście zyskałam wsparcie w pewnej
młodej osobie, a może mnie całkiem zastąpi w tańcach z synem? Kto wie? W
każdym razie- 2 młode i 1 stary-nie powinno być źle.

1. Data: 2003-08-13 15:17:27

Od: "doda" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najwyzej 32 lata i nie chca wierzyc w moj prawdziwy wiek. Poza tym jestem
> pogodna i mam wesole usposobienie. Wszystko o'k tylko czy taki zwiazek ma
> szanse na dluzsza mete...? Jeszcze sie nie zaczal, ale.... Nie wiem co robic.
> Mam wybor: zwiazac sie z kims fajnym, ale 10 lat mlodszym, albo pozostac
> singlem.
> Nie ma zbyt wielu mezczyzn WOLNYCH w moim otoczeniu.
> Doda.

Nie zalezy mi
dyskomfort wieku
Co to za pomoc - Ona bogata, on biedny...
Nowy tata ...
bylo - II - o paranojach, artystach itd. ;)