rozsuwane drzwi do lazienki

1. Data: 2002-12-10 11:39:50

Temat: rozsuwane drzwi do lazienki
Od: Robert Worec <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

SMieszkaniowa szykuje dla mnie mieszkanko po pomiszczeniach biurwowych
spoldzielni i stawiaja scianke dzialowa aby zaistniala lazienka;

z uwagi na maly metraz mieszkania wpadlem na pomysl rozsuwanych drzwi do
lazienki - widzialem takowe drzwi w OBI;

mam do Was pytanie - jezeli SM zechce zalozyc mi takie rozsuwane drzwi to
wszystko w porzadku ale jezeli nie zechce to:

* czy zadac od spoldzielni aby zalozyla mi jakiekolwiek drzwi otwierane
klasycznie (z oscieznica i framugami) i na tym sam sobie zainstalowac drzwi
rozsuwane czy tez:

*maja nie wstawiac zadnych oscieznic i framug bo do moze do drzwi
rozsuwanych to nie jest potrzebne ???

Ja pytalem o to w rzeczonym sklepie OBI ale pan sprzedawca to byl jakis
kretacz i mu nie ufam :((

Uprzejmie prosze poradzcie - dzieki:))

Rob.

1. Data: 2002-12-10 11:55:19

Temat: Re: rozsuwane drzwi do lazienki
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Worec wystukał w wiadomości <at4jq6$b8$1@flis.man.torun.pl>:

> [...]

> rozsuwanych to nie jest potrzebne ???

> Ja pytalem o to w rzeczonym sklepie OBI ale pan sprzedawca to byl jakis

Gdzieś na stronie Muratora widziałam krótki przegląd drzwi przesuwnych,
z którego wyszło mi, ze chyba nie powinni wstawiać żadnych ościeżnic,
bo zawiasy nie będą ci do niczego potrzebne. Drzwi przesuwne mogą być
chowane w ścianie - wtedy trzeba wmurować kasetę, do której będą się
chować - albo przesuwać sie po ścianie - wtedy potrzebna jest prowadnica
i tak na chłopski rozum ona jest przymocowana do odpowiedniej ościeżnicy.

Spróbuj poszukać jeszcze tego artykułu w Muratorze.

FUT: pl.misc.budowanie

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__