ruby rose skrzyneczka - polecam:)

1. Data: 2005-03-12 10:30:19

Temat: Re: ruby rose skrzyneczka - polecam:)
Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuryca" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d0somf$8ft$1@81.210.110.19...
> Ja też zaryzykowałam i kupiłam na allegro Ruby Rose - z tym, że nie
> skrzyneczkę, a paletę 24 kolorów. Niestety do dzisiaj jej nie otrzymałam
> :( (a minęło już 8 dni od dnia w którym, jak twierdzi Sprzedający,
wysłał
> paczkę).
> Coś czuję że to będzie moja piewrwsza allegrowa porażka.

Może nie będzie tak źle. Wygląda na to, że faktycznie ostatnio poczta działa
co najmniej nierówno: część przesyłek dociera błyskawicznie, a niektóre
ślimaczą się nieprawdopodobnie. Piszą o tym ludzie na alt.pl.allegro, ale
sama mam podobną sytuację: przesyłka wysłana 9 marca z Katowic była u mnie
(Szczecin) 11 marca, a paczuszka z Poznania wysłana w poniedziałek jeszcze
nie dotarła.
Jeszcze trochę cierpliwości, cienie pewnie w końcu dojadą :) Rozumiem nerwy,
bo sama czekam najbardziej właśnie na tę poznańska paczkę - miniaturki
Clinique 3 kroki, chcę to wreszcie dostać i przetestować!

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-03-12 11:20:00

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> napisał w wiadomości

> [...]
mnie
> (Szczecin) 11 marca a paczuszka z Poznania wysłana w poniedziałek jeszcze

Ale moja przesyłka była wysłana 3 marca z Łodzi i nie ma jej do dzisiaj :(
Zupełnie nie wiem co w tej sytuacji. Mam się pożegnać i z kasą i z przesyłką
?

Anuryca

1. Data: 2005-03-12 11:24:31

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarzynka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To napisz jeszcze u kogo zamawialas, zeby nie popelnic bledu :))

Ja zamawiałam u tego samego allegrowicza co Jola Pers (u Tomasza Staś), ale
ja Ci go absolutnie nie odradzam, bo to uczciwy Sprzedawca, ma same
pozytywy, szybko odpisuje na maile - moje cienie wysłał już w dniu
zaksięgowania kasy na jego koncie, a że przesyłka od 3 III do dzisiaj nie
dotarała to już robota Pań z poczty :(
Ciekawe tylko co zamierza zrobić w tej sytuacji, bo ja zostałam i bez kasy i
bez cieni :(

Anuryca

1. Data: 2005-03-12 11:36:13

Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

> Ale moja przesyłka była wysłana 3 marca z Łodzi i nie ma jej do dzisiaj :(
> Zupełnie nie wiem co w tej sytuacji. Mam się pożegnać i z kasą i z
przesyłką
> ?

Jeśli sprzedawca jest uczciwy, to powinien albo zwrócić Ci pieniądze albo
wysłać drugą paczkę. Oczywiście może z tym poczekać na rozpatrzenie
reklamacji przez pocztę, a reklamację zgłosić można dopiero 14 dni od
wysłania przesyłki. Czas rozpatrywania nie jest mi niestety znany... Tak czy
inaczej, napisz do sprzedawcy, że paczki ciągle nie ma, na pewno da się to
jakoś załatwić.

Magda-

1. Data: 2005-03-12 14:23:52

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> dotarała to już robota Pań z poczty :(
> Ciekawe tylko co zamierza zrobić w tej sytuacji, bo ja zostałam i bez

A sprawdzaliscie na Twojej poczcie? Bo ja dwa razy mialam tak, ze nie
dostalam pierwszego awizo i gdy zaczynalo sie dociekanie, gdzie jest
paczka, to przychodzilo awizo powtorne.

Iwona

1. Data: 2005-03-12 15:31:17

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> A sprawdzaliscie na Twojej poczcie? Bo ja dwa razy mialam tak, ze nie
> dostalam pierwszego awizo i gdy zaczynalo sie dociekanie, gdzie jest
> paczka, to przychodzilo awizo powtorne.

Wlasnie.
Popros go, zeby Ci podal numer paczki/listu i zapytaj na poczcie
(mnie sie to udaje, uwaga, telefonicznie). Jesli nie ma, nie pozostaje
nic, jak czekac na to az sie paczka znajdzie (do mnie raz szla
(priorytet Wawa - Wroclaw) 13 dni) albo az poczta uzna reklamacje
(a pewnie uzna, tyle ze to trwa) i sprzedajacy zwroci kase.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2005-03-12 16:36:55

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka"
<inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpocz
ta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0v0vd$b25$1@nemesis.news.tpi.pl...

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie.
> Popros go, zeby Ci podal numer paczki/listu i zapytaj na poczcie
> (mnie sie to udaje, uwaga, telefonicznie). Jesli nie ma, nie pozostaje
> nic, jak czekac na to az sie paczka znajdzie

Sprzedający przysłał mailem fotkę potwierdzenia nadania - byłam na poczcie -
Pani z okienka sprawdziła wszystkie zalegające u nich przesyłki i mojej nie
ma :(
Może się jeszcze odnajdzie ;)

Anuryca

1. Data: 2005-03-12 17:00:32

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczcie -
> Pani z okienka sprawdziła wszystkie zalegające u nich przesyłki i mojej

Możliwe, że źle wpisano adres lub nazwisko na tym nalepianym w niewiadomym
mi celu na paczki druku, który często wypełnia i przylepia na paczkę
"panienka z okienka".
W takm wypadku masz przechlapane - paczka musi dojść "gdzieś", zostać
cofnięta (chyba, że ktoś ja mimo wszystko odbierze bo to się zdarza nawet w
przypadku paczek za zaliczeniem - wtedy to już kaplica - komuś fundnęłaś
kosmetyk ;) ) i wrócić do nadawcy a on wtedy musi ruszyć szarymi komórkami,
i wysłać ją jeszcze raz na Twój adres.
Przekichane jednym słowem.

Sowa

--
" najlepsze lata mam za sobą,
teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej."

1. Data: 2005-03-12 17:56:51

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówiąc o poczcie to ostatnio dwa razy miałam przejścia z międzynarodową
podróżą przesyłek. Jedna z nich leciała z Włoch do Polski i znalazła się we
Francji. Ostatecznie doszła, ale w opłakanym stanie. A jedna paczka, za
którą zapłacono za express, doszła po chyba 3 tygodniach zamiast po kilku
dniach. Oczywiście paczki się znajdują dopiero, jak się ostro molestuje
pocztę.

Mam nadzieję, że się uda :).

Majka

P.S. Takiego mi narobiłyście smaku na Ruby Rose, że też sobie kupiłam paletę
48 cieni. Ja chyba przestanę subskrybować grupę :D.

1. Data: 2005-03-14 13:51:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/11/2005 8:59 PM,Użytkownik Skakanka usiadł wygodnie i napisał:

> -bardzo fajny blyszczyk-spiralke. Ten blyszczyk to mistrzostwo swiata!
> Slicznie wyglada na ustach, dosc dlugo sie utrzymuje, jest gesty. Minus, ze
> jest lepki, ale mi to nie przeszkadza specjalnie.

O, a ten błyszczyk u kogo kupiłaś, jeśli mogę spytać?

Krusz.
zainteresowana - błyszczyków nigdy za wiele :)

--
Kruszyna
#GG 3084947

Smakowitosci