ruchome kulki pod skora

1. Data: 2006-04-06 13:21:00

Temat: ruchome kulki pod skora
Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój syn ma jakies dziwne grudki pod skora. Sa one ruchome, wielkosci
orzeszka. Moze to tluszczaki ale czy one moga rowniez pojawiac sie na
glowie?
Ma dwie w okolicy karku a raczej kosci obojczykowych i jedna na glowie w
okolicy potylicy.
Syn ma 16 lat
Moze ktos wie co to moze byc?
Marysia

2. Data: 2006-04-06 14:02:11

Temat: Re: ruchome kulki pod skora
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź z synem do lekarza! Po lokalizacji *wygląda* na węzły; może być nic
ważnego, a może być _bardzo_ istotne. Nie ma co gdybać na grupie i
zastanawiać się na podstawie wyrywkowych danych, tylko trzeba obadać, i się
zastanowić.

--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.

3. Data: 2006-04-06 15:06:35

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glowie?
> Ma dwie w okolicy karku a raczej kosci obojczykowych i jedna na glowie w

najprawdopodobniej to węzły chłonne

4. Data: 2006-04-06 19:04:20

Od: "mieszkaniec" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika " <5...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Też mam taką "kulkę" pod żuchwą, lekarz powiedział tylko, że to węzeł
chłonny i tyle, ale mój lekarz generalnie nie przejmuje się niczym :(
czy to naprawdę normalne z tą kulką? jest to wielkości orzecha laskowego

5. Data: 2006-04-06 20:03:38

Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy wezły sa ruchome?
ja osobiscie czesto mam powiekszone wezły chlonne ,ae chyba nie przesuwja
sie pod palcem
pod zuchwa tez mialam, moja lekarka powiedziala mi ze to od zeba wyszedl
wezel chlonny, kazala mi zeba usunac.

> Też mam taką "kulkę" pod żuchwą, lekarz powiedział tylko, że to węzeł
> chłonny i tyle, ale mój lekarz generalnie nie przejmuje się niczym :( czy
> to naprawdę normalne z tą kulką? jest to wielkości orzecha laskowego

Nitrazepam przeterminowany o rok
Leki antyalergiczne
Wyniki posiewu moczu
teoria poprawnej pozycji przy komputerze
Czy konieczne okulary?