rukola i roszponka-szukam przepisow

1. Data: 2003-09-06 15:53:07

Temat: rukola i roszponka-szukam przepisow
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w rukoli sie zakochalam, ale jadlam tylk ow knajpie. roszponki jeszcze nie
probowalam. czy uzywacie tych salat w swojej kuchni?

1. Data: 2003-09-07 14:07:11

Temat: Re: rukola i roszponka-szukam przepisow
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjcvnq$1van$...@f...acn.pl...
> w rukoli sie zakochalam, ale jadlam tylk ow knajpie. roszponki jeszcze nie
> probowalam. czy uzywacie tych salat w swojej kuchni?

...rukola doskonale dopelnia wszelkie sery kozie....podana obok z oliwa i
octem balsamicznym....jej smak broni sie sam :)
Fenomenalna tez bywa na pizzie.....swiat tak jada...i jest kapitalna jako
dodatek polozony na margaricie (?) i polana lekko oliwa......rewelacja!!!
Goraca pizzza a na nia swieza rukola....

Roszponka....mhh....nie kladzie na kolana ale jako dodatek....z musztardowym
winegretem albo podobnie jak rukola z oliwa i octem balsamico....pasuje do
ozdoby :)))

......obie swietne do wmieszania w inne salaty........

agata

1. Data: 2003-09-07 18:01:28

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> Fenomenalna tez bywa na pizzie.....swiat tak jada...i jest kapitalna jako
> dodatek polozony na margaricie (?) i polana lekko oliwa......rewelacja!!!
> Goraca pizzza a na nia swieza rukola....

wlasnie taka pizza obzeram sie w san marzano:)

1. Data: 2003-09-07 18:37:27

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjfrm3$rq$...@f...acn.pl...
> wlasnie taka pizza obzeram sie w san marzano:)

....patrz Pani...:)
a to cholerka mnie zaskoczylo.....ze w Argentynie sie tym
faszeruja...ok...ze w Slowenii zjadlam....ok ale ze SanMarzano......?
Fajnie...(w staropolszyznie slowo oznaczajace rzecz ktora nas
cieszy...odpowiednik wspolczesnego "cool")

Pozdrawiam...jedz rukole poki "tania"
agataw

1. Data: 2003-09-08 15:44:11

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Fajnie...(w staropolszyznie slowo oznaczajace rzecz ktora nas
> cieszy...odpowiednik wspolczesnego "cool")

hehe - to jest pizza sezonowa, niedlugo ja wycofaja, bo juz pytalam. nie
zaluja na niej rukoli:)

musztardowiec wloski...
surówka
wydawało mi się - o sosie barbecue