CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV

1. Data: 2003-09-06 16:16:21

Temat: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!

Jako miłośnik kuchni i kucharz z zamiłowania, ale przede wszystkim producent
telewizyjny chciałbym Was zachęcić do udziału w castingu do nowopowstającego
programu kulinarnego. Z przyczyn marketingowych nie mogę ujawnić na tym
etapie dla , której stacji program będzie realizowany, mogę jednak zapewnić,
że jest to bardzo licząca się na naszym rynku stacja telewizyjna. Program ma
charakter wieloodcinkowej serii, w której każdy odcinek bedzie trwał ok
30minut. Nagrania programu odbywać się będą w naszym kraju. Poszukujemy
Prowadzącej do tego programu. Z góry przepraszam wszystkich panów za brak
możliwości udziału w programie, ale seria realizowana jest na licencji
zagranicznej, która ściśle określa ,że gospodarzem programu musi być
kobieta.
Proszę o przysyłanie zgłoszeń koniecznie ze zdjęciami na adres: m...@o...pl
do 12 września b.r

JEŚLI JESTEŚ KOIBIETĄ I SPEŁNIASZ PONIŻSZE WARUNKI ZGŁOŚ SIĘ!

- Wiek 25 - 40 lat
- Zainteresowanie kuchnią międzynarodową i polską
- Poczucie humoru
- Zaangażowanie
- Energia
- Pasja kulinarna
- Dobra prezencja

OFERUJEMY ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE !
Wasze miejsce zamieszkania nie gra roli,, w przypadku zaangażowania do
programu pokrywamy koszty zakwaterowania i przejazdów na nagrania.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na zainteresowanie

Michał Bryś

1. Data: 2003-09-06 17:17:47

Temat: Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Wiek 25 - 40 lat
> - Zainteresowanie kuchnią międzynarodową i polską
> - Poczucie humoru
> - Zaangażowanie
> - Energia
> - Pasja kulinarna
> - Dobra prezencja
Ze wzgledu na to ostatnie to cherokee pasuje jak ulał. walkie odpada, bo nie
spełnia 1,3,7. ;-P
Ale ja głosuję na Hamerlę.
m.

1. Data: 2003-09-06 19:15:42

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ze wzgledu na to ostatnie to cherokee pasuje jak ulał. walkie
odpada, bo nie
> spełnia 1,3,7. ;-P

Dżdżownico, a może w końcu wykażesz się swym skrzętnie ukrywanym
talentem kulinarnym?

Mogłabyś na ten przykład upiec placek ze śliwkami. Chetnie
poprzyglądam się, jak obsypujesz się maką, ręce ci się plączą,
hihihi...

Rzeczywiście spełniam wszystie wymagania, tę dobrą prezencję także
"posiadam", ale ze względu na brak czasu podziękuję za uczestnictwo.
Wracam do pracy.

P.S. Chyba komus żal, że nie spełnia żadnego z kryteriów, hihihihi..:)

cherokee

1. Data: 2003-09-07 07:24:32

Od: "robert" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości
> Rzeczywiście spełniam wszystie wymagania, tę dobrą prezencję także
> "posiadam", ale ze względu na brak czasu podziękuję za uczestnictwo.
Nikt nie wątpił, że spełniasz wszystkie warunki. Wszak jesteś nauczycielką.
Jaka szkoda, że rezygnujesz. Może zgodzisz się w przyszłym roku, gdy
znajdziesz chwilę czasu. Może w kąciku relacje z restauracji. "Wytworne
restauracje okiem nauczycielki niemieckiego". Zaczęłoby się od La Scali i
tej słynnej sekwencji:
--
Bylismy jedynymi porządnie ubranymi osobami w tym lokalu, to znaczy
mąż w koszuli pod krawatem, a ja w kostiumie. Przychodzenie do takich

1. Data: 2003-09-07 07:45:15

Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> zachowuje w wytwornych restauracjach, a wy w zamian powiecie mi, co siedzi

Brawo! Właśnie o to chodzi, lekko i z poczuciem humoru, ale nie bez cienia
ironii :-). Może jednak Cherokee gd. Ta opowisatka przytoczona przez
Roberta brzmi wielce intrygująco

Michał Bryś

1. Data: 2003-09-07 08:32:55

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Brys wrote:
>Ta opowisatka
> przytoczona przez Roberta brzmi wielce intrygująco

Tu masz calosc opowiastki wraz z kontekstem:
http://tinylink.com/?z6zl7muwD5

Robert, czego nie zauwazyles napisal sarkastycznego posta, czego nie
widzisz chyba. Od paru tygodni na grupie trwa wojenka .....

J.

1. Data: 2003-09-07 09:11:43

Temat: [P] Sos do placków po węgiersku
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pozostając w temacie kulinarnym - część naszego wczorajszego obiadu,
a mianowicie sos do placków po węgiersku:

3 grube plastry łopatki wieprzowej
2 cebule pokrojone w plasterki
trzy ziarna ziela angielskiego
liść laurowy
papryka słodka
papryka ostra
parę kropel sosu chilli
łyzka sosu sojowego
3 pomidory lima przetarte przez sito
ząbek czosnku
łyzka mąki
woda do podlania
troche vegety do smaku

Pokrojoną w drobną kostkę łopatkę obsmażyc na suchej patelni
teflonowej. Dodać cebulę, podsmazyc na złoto. Podlac woda, dusićdo
miękkości z zielem angielskim i listkiem laurowym. Dodac vegetę,
paprykę słodką (ze trzy łyzki), sos sojowy, chilli, mozna majeranek.
Jesli mieso jest juz miekkie, dodać przetarte pomidory i mąkę
rozmieszaną dokładnie z zimna wodą - posoloną i zahartowaną łyżką
gorącego sosu.
Do zgęstniałego sosu wycisnąć ząbek czosnku, przykryć na 2 minuty.
Gotowe.

pozdr

cherokee
zabierająca się do pieczenia placka ze sliwkami

1. Data: 2003-09-08 11:15:01

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <r...@o...pl> napisał...

> Nikt nie wątpił, że spełniasz wszystkie warunki. Wszak jesteś
nauczycielką.

coz. ty moglbys sie nie wtoczyc do studia. bo poza tym wszystko pasuje, co
nie?

mac.

1. Data: 2003-09-16 08:55:22

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA napisał:
> Tu masz calosc opowiastki wraz z kontekstem:
> http://tinylink.com/?z6zl7muwD5
>
> Robert, czego nie zauwazyles napisal sarkastycznego posta, czego nie
> widzisz chyba. Od paru tygodni na grupie trwa wojenka .....

no nie!
mnie to najlepsze wojny na tej grupie umykaja w pomroce dziejow
niech to jasna niespodziewana
!

oshin rozczarowana, ze nie wziela udzialu w wojnie!
--
oshin

1. Data: 2003-09-16 09:22:24

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorota bugla" <o...@d...pl> napisał w wiadomości

> oshin rozczarowana, ze nie wziela udzialu w wojnie!

Nie badz rozczarowana. Przykre to bylo raczej i ciagnelo sie jak flaki z
olejem ponad miesiac (zgliszcza jeszcze dymia...).
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

rukola i roszponka-szukam przepisow
musztardowiec wloski...