CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV

1. Data: 2003-09-16 13:11:54

Temat: Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
Od: "makaron" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bk6kp3$666$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie badz rozczarowana. Przykre to bylo raczej i ciagnelo sie jak flaki z
> olejem ponad miesiac (zgliszcza jeszcze dymia...).
> --
Nie wierz Ladoruckiej. Wojna była miejscami prześmieszna, a przede wszystkim
zweryfikowała niektóre nadęte "autorytety" prk. Dlatego też Ladorucka pisze
"przykre to było", bo Jej Matka Boska z Bananem wyblakła i czuje się przez
to oszukana.
makaron

1. Data: 2003-09-16 15:20:43

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

makaron napisał:
> a przede wszystkim
> zweryfikowała niektóre nadęte "autorytety" prk.

he?
Krysia, Art, Waldek, Magda iimpodobni ktos was nadal w miedzczasie? i
potem do tego zweryfikowal?

hesus

i ja nie moglam w obronie autorytetow obronic!
ugh

oshin, zalamana ze bagnetu nie uzyla
--
oshin

1. Data: 2003-09-16 16:32:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Oshinie - bagnetu szkoda.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-16 16:33:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Taaa...nadelismy sie...;-))
>

>Art(Gruby).

Mow za siebie, ja wlasnie powietrze z pluc wypuscilam i jestem
jao ten balonik bezpowietrzny

trys
>Abyssus abyssum invocat.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-16 17:01:20

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>potem do tego zweryfikowal?
>
>hesus
>
>i ja nie moglam w obronie autorytetow obronic!

Taaa...nadelismy sie...;-))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-09-16 17:14:14

Od: "makaron" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorota bugla" <o...@d...pl> napisał w wiadomości

> he?
> Krysia, Art, Waldek, Magda iimpodobni ktos was nadal w miedzczasie? i
> potem do tego zweryfikowal?
Sami się nadęli i do tej pory furkocze uchodzące z nich powietrze. A może co
innego? ;-)
> i ja nie moglam w obronie autorytetow obronic!
Wojna trwa nadal, możesz sobie też ulżyć i odkręcić się, bo widzę, że jesteś
nieźle zakręcona niczym słoik z zepsutymi ogórkami.
makaron

1. Data: 2003-09-16 17:59:55

Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wojna trwa nadal, możesz sobie też ulżyć i odkręcić się, bo widzę, że jesteś
> nieźle zakręcona niczym słoik z zepsutymi ogórkami.
> makaron

a'propos zakręcenia, znalazłam przepis na pyszne zawijane wianuszki z
wanilią:

4 szklanki mąki
szklanka śmietany
2 dag drożdży
jajo
kostka nargaryny
torebka cukru waniliowego
do posypania - cukier kryształ
szczypta soli

Posiekać mąkę z margaryną, dodać roztarte ze śmietaną drożdże, wyrobione
ciasto podzielić na małe kawałeczki, z każdego z nich utoczyć cienki
wałek. Potem połowę tego wałka skleić w kółeczko, a pozostałym kawałkiem
opleść w/w. Wianuszki maczać w roztrzepanym jaju, cukrze waniliowym
zmieszanym z kryształem i piec na rumiano

:-)

--
Magda

1. Data: 2003-09-16 18:01:16

Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matka Boska z Bananem

a'propos bananów, czy ktoś dysponuje przepisem z "Kuchni Neli" na
leguminę bananową? swego czasu miałam takowy, ale przepadł :-(

--
Magda

1. Data: 2003-09-16 19:19:34

Od: "makaron" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> Oshinie - bagnetu szkoda.
Święte słowa sznowna paniusiu. Rzeczywiście szkoda użyć bagnetu w obronie
"autorytetów". Co tam bagnetu, drzazgi też szkoda.
makaron

1. Data: 2003-09-16 19:35:32

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Potocka" <m...@n...wp.pl> napisał w
wiadomości news:bk7j2n$u6h$1@absinth.dialog.net.pl...

Jezusicku, zapomniałam, że na gazie przecier pomodorowy sie wekuje!
Pędzę wyłaczyć!

cherokee

rukola i roszponka-szukam przepisow
musztardowiec wloski...