CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV

1. Data: 2003-09-16 19:51:06

Temat: Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
Od: "makaron" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bk7om5$gms$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Magdalena Potocka" <m...@n...wp.pl> napisał w
> wiadomości news:bk7j2n$u6h$1@absinth.dialog.net.pl...
> że jesteś
>
> Jezusicku, zapomniałam, że na gazie przecier pomodorowy sie wekuje!
> Pędzę wyłaczyć!
A nie mówiłam - nauczycielka. Zanim wyłączyła, najpierw napisała, że pędzi!
W Kołobrzegu seksują, a we Wrocławiu germanistki pędzą! I jak tu kosza na
smieci nie zakładać na głowę?
makaron

1. Data: 2003-09-16 20:10:23

Temat: Legumina bananowa było: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a'propos bananów, czy ktoś dysponuje przepisem z "Kuchni Neli" na
> leguminę bananową? swego czasu miałam takowy, ale przepadł :-(

Legumina bananowa (6-8 porcji)
3 spore bardzo dojrzale banany
4 jajka
7-8 lyzek stolowych cukru
1 lyzeczka esencji waniliowej
2 szkl. (0,5 l) smietanki kremowej
3 kromki bulki okrojone ze skorki, pokrojone w kostke
przyrumienione wisnie z konfitury jako dekoracja (wg uznania)

Piekarnik nagrzać do 175 st. C. Banany obrac, pokroic w plasterki i wlozyc
do zaroodpornego naczynia o bokach dlugosci ok. 20 cm. Jajka ubic z cukrem i
wanilia. Nie przerywajac ubijania dodac smietanke. Sosem tym zalac banany.
Calosc posypac grzankami, a nastepnie przycisnac lekko, by wszystkie
zanurzyly sie w sosie. Piec ok. 30 min. od chwili, gdy noz ktorym
nakluwalismy krem bedzie calkiem suchy. Krem podawac na cieplo, udekorowany
na przyklad dobrze osaczonymi wisniami.

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-09-17 08:44:18

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał:
> Oshinie - bagnetu szkoda.

a no tak, to zachowam go na jakis lepszy czas

czy dobrze kum-kumam ze teraz w mysl zasady nowej acz powszechnie jak
widze panujacej, powinnam powiedziec:
a propos bagnetu, to czy ktos ma przepis na bagietki bo ostatnio trudnim
sie wypiekami domowemi?

;)

oshin, co sie stara szybko uczyc
--
oshin

1. Data: 2003-09-17 08:50:48

Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> makaron

jak już mowa o makaronie, mój mąż przyrządza fantastyczny sos:

w dużym garnku podsmaża cebulę, potem razem z cebulą solidną porcję
mięsa mielonego, dodaje czosnku, przypraw tysiące oraz mieszankę
warzywną (marchew, groszek, kukurydza) w zalewie. Po pół godzinie jest
gotowe i pyszne.

Od razu mówię - na dwie osoby to za dużo: my to jemy trzy dni i jeszcze
prosimy sąsiadów o pomoc ;-)

--
Magda

1. Data: 2003-09-17 08:54:39

Temat: Bigos {Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV}
Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wrocławiu

a'propos Wrocławia:

odbył się we Wrocku ostatnio zlot pewnej grupy, na którym moja mama
podała pyszny bigos... Ale sekret to już ona Wam zdradzi, jak wróci z
... Kołobrzega :-) Powiem tylko tyle: ortodoksyjni pożeracze bigosu,
którzy twierdzą, że bez mięsa to już nie bigos, nawet nie zorientowali
się, że w tym bigosie faktycznie nie ma ani kawałka mięsa...

--
Magda

1. Data: 2003-09-17 08:55:37

Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-16 22:10, Użytkownik Kasia Mikołajczyk napisał:

> [...]
> zanurzyly sie w sosie. Piec ok. 30 min. od chwili, gdy noz ktorym
> nakluwalismy krem bedzie calkiem suchy. Krem podawac na cieplo, udekorowany

dzięki :-) jutro będzie na podwieczorek :-)

--
Magda

1. Data: 2003-09-17 09:54:54

Temat: Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV - bagietka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Sep 2003 10:44:18 +0200, dorota bugla
<o...@d...pl> wrote:

> [...]
>widze panujacej, powinnam powiedziec:
>a propos bagnetu, to czy ktos ma przepis na bagietki bo ostatnio trudnim

boszsz, jaka Ty madra jestes....bagietka moze byc zapieczona w
foli, napchana maslem ziolowo (swiezym) i czosnkiem.
ALBO...samymi ziolami z maslem. ha! BEZ czosnku! ha!
samej bagietki nie pieklam, moze pora sprobowac.....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-17 09:57:04

Temat: Re: Bigos {Re: CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV}
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Sep 2003 10:54:39 +0200, Magdalena Potocka
<m...@n...wp.pl> wrote:

> [...]
>którzy twierdzą, że bez mięsa to już nie bigos, nawet nie zorientowali
>się, że w tym bigosie faktycznie nie ma ani kawałka mięsa...

moja Mama tez taki robila z tym samym efektem...moze to cale
mieso w bigosie nie robi nic...za to bigos "robia": grzybki,
sliwki, ziele ang/pieprz, wino czerwone?

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-17 12:13:47

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał:
> boszsz, jaka Ty madra jestes....
wuasnie ;>

> bagietka moze byc zapieczona w
> foli, napchana maslem ziolowo (swiezym) i czosnkiem.
ooo
hmm brzmi dobrze
my sie ostatnio specjalizujemy w bulkach z tymiankiem
matka ma wziela i zakupila mojemu mezowi - porubstwo i wszeteczenstwo,
zamiast jakis rejs mi sfinansowac, to ona w ten desen! - jakies straszne
urzadzenie kuchenne co sie nazywa vorverck i co samo robi wszystko,
nawet sie samo sprzata (strach sie zblizyc) i ten moj maz co wieczor
piecze nam bulki ... to moze ja go na ta bagietke namowie ....

mniam

oshin, ktora raczej kupuje makutry i robi wszystko starodawnymi
sposobami czyli uzywajac mezogosposi ;)
--
oshin

1. Data: 2003-09-17 12:47:50