CASTING TV, korekta

1. Data: 2003-09-06 16:28:34

Temat: CASTING TV, korekta
Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, zapomniałem dodać w poprzednim ogłoszeniu, że w zgłoszenie
powinno zawierać oprócz zdjęcia jeszcze numer telefonu kontaktowego i krótką
informację o sobie. Wiek, wzrost, inne hobby ( oprócz kuchni), wykonywany
zawód i kilka słów o sobie

pozdrawim

Michał Bryś

1. Data: 2003-09-06 16:31:04

Temat: Re: CASTING TV, korekta
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Sep 2003 18:44:18 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Michal Brys" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>krótk?
>
>Dlaczego zak?adasz nowy w?tek jak chcesz doda? co? istotnego w poprzednim?
>Hmm. A mo?e by? tak napisa? cos o tym programie? Jak na razie poda?e? tylko,
>?e b?dzie...

a ja sie i tak czuje obrazona...a dlaczego, to chyba wiadomo,
pfffffffff

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-06 16:44:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Brys" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krótką
> informację o sobie. Wiek, wzrost, inne hobby ( oprócz kuchni), wykonywany

Dlaczego zakładasz nowy wątek jak chcesz dodać coś istotnego w poprzednim?
Hmm. A może byś tak napisał cos o tym programie? Jak na razie podałeś tylko,
że będzie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-09-06 17:20:01

Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości
> a ja sie i tak czuje obrazona...a dlaczego, to chyba wiadomo,
Emerytki na emerytury!
A jaka obrażona musi być Naczelna Kucharka RP na Emigracji.
m.

1. Data: 2003-09-06 17:26:43

Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bjd2lr$sha$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Dlaczego zakładasz nowy wątek jak chcesz dodać coś istotnego w poprzednim?
> Hmm. A może byś tak napisał cos o tym programie? Jak na razie podałeś

Nie mogę podać scenariusza audycji ani też pomysłu realizatorskiego z uwagi
na działanie na naszym rynku nieuczciwej konkurencji. Mogę jedynie oprócz
tego co opisałem w poprzednich postach dodać, że jest to typowy program o
tematyce ściśle kulinarnej i odniósł już duży sukces w krajach Europy
Zachodniej

Jeszcze raz zachęcam do zgłaszania swoich zgłoszeń

Michał

P.S A może macie własne pomysły scenariuszowe na nowy program tv o tematyce
kulinarnej. Na takie pomysły równiez jesteśmy otwarci.

1. Data: 2003-09-06 17:32:54

Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości
> Emerytki na emerytury!
> A jaka obrażona musi być Naczelna Kucharka RP na Emigracji.

Drogie Panie,

Nie było moim zamysłem obrażanie Was, ani robienie przytyków co do wieku.
Musicie jednak zrozumieć,że program jest na licencji, a takowa obwarowana
jest pewnymi warunkami. Każdy zagraniczny format, posiada tzw. biblie
producencką, która jest integralną częscią kontraktu dla realizującego
producenta. W takiej biblii zawarte są m.in kryteria jakie musi spełniać
prowadzący program. W tym akurat programie, występuje bariera wiekowa, i ja
chcąc nie chcąc (czego żałuję) muszę się dostosować

Doceniając kunszt kulinarny wszystkich grupowiczów (bez względu na wiek i
płeć) serdecznie pozdrawiam

Michał

1. Data: 2003-09-06 17:58:13

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Brys <m...@o...pl> napisał(a):

> P.S A może macie własne pomysły scenariuszowe na nowy program tv o tematyce
> kulinarnej. Na takie pomysły równiez jesteśmy otwarci.

Mamy, mamy, nawet sporo i to od razu z niezbędną profesjonalną dokumentacją
dotyczącą tematyki jak również treści, czyli sprawdzownych przepisów.
Ale sam rozumiesz:
nie możemy podać pomysłow scenariuszowych audycji ani też pomysłu
realizatorskiego z uwagi na działanie na naszym rynku nieuczciwej
konkurencji, nieprawdaż?

pozdr,
nudny grzesio
[hihihi]

1. Data: 2003-09-06 18:02:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Sep 2003 19:20:01 +0200, "monika" <m...@w...pl>
wrote:

> [...]
>wiadomości
>Emerytki na emerytury!
>A jaka obrażona musi być Naczelna Kucharka RP na Emigracji.

no wlasnie, przypomniala mi sie smaczna wieprzowina - wszystko
jedno co - kotlety, kotleciki, mielone w klopsiki, niewazne.
wazne, ze przy koncu smazenia dodac duzo swiezego startego imbiru
- niedosc, ze daje aromat i smak, ale i zageszcza sos. przykryc,
dodusic

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-06 18:13:09

Od: "Michal Brys" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjd77l$i30$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> nie możemy podać pomysłow scenariuszowych audycji ani też pomysłu
> realizatorskiego z uwagi na działanie na naszym rynku nieuczciwej

http://www.gazeta.pl/usenet/

Po pierwsze,wystarczy,że na stronie tytulowej scenariusza widnieć będzie
twoje nazwisko i juz jestes chroniony na mocy ustawy O prawie autorskim .Po
drugie, jeśli wyślesz to na mój adres mailowy to masz już dowód, że wysłałeś
go do mnie i mogłem ten scenariusz hipotetycznie ukraść. Po trzecie, jeśli
wyślesz te materiały listem poleconym na adres;

MI5 Studio Filmowe Sp. z o.o.
ul. Inżynierska 4
03-422 Warszawa

to również posiadasz dowód nadania, który możesz przedstawić w sądzie w
razie takiej potrzeby

pozdrawiam
Michał

1. Data: 2003-09-06 18:49:53

Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:178klv0c1m6r3oou56mvoipoadp463keae@4ax.com...
> [...]
> wazne, ze przy koncu smazenia dodac duzo swiezego startego imbiru
> - niedosc, ze daje aromat i smak, ale i zageszcza sos. przykryc,
Kryśka, no i powiedz, czy ty mogłabyś występować w poważnym programie
telewizyjnym? Jak już po pierwszej szklanecce wszystko ci sie plącze, ważne
z nieważne, imbir z tartą bułką, a smażenie z duszeniem. Przecież to byłby
kabaret z zerową oglądalnością, jakaś "Ale plama kuchenna". I po co było się
obrażać na Pana Producenta, że postawił ci warunki, których nie jesteś w
stanie spełnić. No to chlup...
m.

CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
rukola i roszponka-szukam przepisow