rum -jaki?

11. Data: 2007-04-22 18:55:24

Temat: Re: rum -jaki?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w
> A Tuzemsky rules ;))))))))

mam rozumieć ;) ?

h.

12. Data: 2007-04-22 19:39:24

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" napisał:

> > A Tuzemsky rules ;))))))))
> mam rozumieć ;) ?

Oczywiście. Choc spiryt mają niezły - i tani :) Ale dawno nie byłam,
więc nie wiem, jak się mają relacje cenowe lepszych alkoholi.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2007-04-22 23:34:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Aha, jeszcze wszystkie Clément sa bardzo przyzwoite - i nie szarpia tak
> strasznie po kieszeni...

Clementa tez chyba dostanę
Porównam ceny
Zależy mi na jakimś mocno aromatycznym trunku.
dzięki za info

14. Data: 2007-04-23 00:37:04

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja napisał(a):
> Czy ktoś moze mi poradzić jakąś markę rumu ciężkiego.
> Jest mnóstwo marek rumu z jamaiki, martyniki i gujany ale nie wiem , który jest
> godny polecenia.
> Oczywiście nie mam na mysli lekkich rumów typu Bacardi czy Captain Morgan
> Cos mocno aromatycznego mnie interesi.

bosman nowicki by odpowiedzal jaki ale go wlasnie zlustrowano...
a ten czeski substytut rumu znakomity tyle ze slaby...
morgan jest dla idiotow...
Mars

15. Data: 2007-04-23 02:45:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message

> Clementa tez chyba dostanę
> Porównam ceny
> Zależy mi na jakimś mocno aromatycznym trunku.
> dzięki za info

Alkoholu można wziąć wiecej niz litr - trzeba tylko opłacić cło i akcyzę.

16. Data: 2007-04-23 02:54:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> >
> bosman nowicki by odpowiedzal jaki ale go wlasnie zlustrowano...
> a ten czeski substytut rumu znakomity tyle ze slaby...

Dla mnie nie był słaby - pierwszą butelkę piwa 0,33litra opróżniłem do
dna w wieku 27 lat - wtedy leżałem nad zalewem na Wisłoku w Rzeszowie, z
moją obecna żoną, a wtedy studentką czwartego roku matematyki na WSP.
Wcześniej znałem olejki i esencje rumowe do ciast. W sklepie nic nie było do
picia - prócz ciepłego piwa. Wcześniej piłem - z braku innych napojów - pół
butelki, a nawet tylko 1/3...
Tak moja obecna żona przyczyniła się do tego, ze polubiłem piwo...

17. Data: 2007-04-23 12:52:52

Temat: Re: rum -jaki? Austria
Od: "Henry" <1...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś moze mi poradzić jakąś markę rumu ciężkiego.

Rum Inlander
Choć rum to alkohol powstały z fermentacji melasy po produkcji cukru z
trzciny cukrowej, a jego rodowód sięga czasów piratów i korsarzy z Jamajki,
Kuby i wysp Morza Karaibskiego, to również w Austrii można spotkać ten
szlachetny trunek. Inlander to bardzo mocny rum o zawartości alkoholu 80%,
co plasuje go bardziej wśród spirytusów niż wśród wódek. Trunek ten dosyć
długo leżakuje w beczkach dębowych, dzięki czemu nabiera ciemno złotego
koloru, a po dodatkowym zaprawieniu ciemnym syropem cukrowym uzyskuje kolor
ciemnobrązowy.

18. Data: 2007-04-23 12:59:10

Od: "Henry" <1...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś moze mi poradzić jakąś markę rumu ciężkiego.

...no i oczywiście pyszny również austrijacki STROH 80

19. Data: 2007-04-23 22:03:47

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w

> Oczywiście. Choc spiryt mają niezły - i tani :) Ale dawno nie byłam,
> więc nie wiem, jak się mają relacje cenowe lepszych alkoholi.

z rok temu kolega mi przywiozl w ramach prezentu (kolega jest fanem
disco-polo ;-)))
i dziwilam sie, jak toto na studiach moglo smakowac, aaauuuaaa.

h.

20. Data: 2007-04-23 22:34:57

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 23 avril 2007 ŕ 14:52:52, dans <f0iacf$5gm$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Rum Inlander
> Choć rum to alkohol powstały z fermentacji melasy po produkcji cukru z
> trzciny cukrowej,

Nie. Z soku trzciny cukrowej.

> a jego rodowód sięga czasów piratów i korsarzy z Jamajki,
> Kuby i wysp Morza Karaibskiego, to również w Austrii można spotkać ten
> szlachetny trunek.

No, bo w Austrii za swiatowo znane plantacje trzciny cukrowej, wszyscy o tym
doskonale wiedza.

--
Niesz
http://www.krolestwa.com