rum -jaki?

21. Data: 2007-04-23 22:51:30

Temat: Re: rum -jaki?
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" napisał:

> z rok temu kolega mi przywiozl w ramach prezentu (kolega jest fanem
> disco-polo ;-)))
> i dziwilam sie, jak toto na studiach moglo smakowac, aaauuuaaa.

Spiryt, znaczy?
Samo boże broń... robiłam z tego jakieś wynalazki drinkowe.

--
Pozdrawiam - Aicha

22. Data: 2007-04-24 20:35:16

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w
> Spiryt, znaczy?
> Samo boże broń... robiłam z tego jakieś wynalazki drinkowe.

nii, tuzemski - zszedl jakos, do ciasta

h.

23. Data: 2007-04-25 01:14:29

Temat: Re: rum -jaki? Austria
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Apr 2007 00:34:57 +0200, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Le lundi 23 avril 2007 ŕ 14:52:52, dans <f0iacf$5gm$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

>Nie. Z soku trzciny cukrowej.

Roznie. Od swiezego soku, poprzez specjalnie preparowana melase po
najtandetniejsza, najbardziej spalona melase. Te ze swiezego soku
wychodza delikatniejsze, z melasy, zwlaszcza ostro destylowane, z
przerzutem - znacznie mocniejsze smakowo.

--
Darek

P.S. A w ogole melasa to nalezy ryz polac i fermentowac - po
destylacji bedie arak (kurcze, da sie to w Polsce kupic???)

Z cyklu co przywieśc z ....
JUDITH...
Co dodać do gotującej się golonki
Tort orzechowy Magdaleny B