ruszajacy się ząb i co dalej...?

11. Data: 2011-03-11 08:15:56

Temat: Re: ruszajacy się ząb i co dalej...?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z nomerkami sobie poradze. Widze, ze ty nie. Ale to nic.
> szkoda tylko, rze nie omiesz nawet zebuf rospoznawac.
> ale to tez nie ma znaczenia. Bardziej mnie interesowaly okolicznosci.
> Ale skoro nie pamietarz to oznacza, ze byl to epizot z dziecinstwa,
> to pewnie o mleczaki co hodzilo.

Zazdrościsz mi dobrego kośca, ale zmartwię cię,
to było zaledwie kilka lat temu, na pewno mniej niż 10 lat temu.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

12. Data: 2011-03-11 23:55:53

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" ilb9fe$c9r$...@n...onet.pl...

> czwurka albo piątka to kieł, a dalej są tszonowe. :)

A gdzie som pszedtszonowe?

> Tak więc mamy (zwykle) :) cztery dwujki, cztery trujki, cztery czwurki,....

Tak -- wy dwie tyle macie. ;)

Nie ,,mamy'', ale ,,mam''.

Człowiek ma 4 razy po 8 zębów, chyba że nie jest mądry
(ósemki to zęby mądrości) lub jest Brytyjczykiem
(industrializacja ponoć prowadzi do zaniku zębów)
bądź kaleką. :)

Ja nie mam szóstek -- dentysta mówi, że to kara Boża -- czy za
cudzołóstwo, to wg niego należy ustalić z księdzem. ;) A później
dodaje, że chyba jedną szóstkę mam, bo rośnie mi ósemka, więc
domniemamana ósemka jest siódemką a domniemana siódemka jest
szóstką. Część dentystów utrzymuje, że górne piątki stykają
się nie z górnymi szóstkami, lecz z górnymi siódemkami a górnych
szóstek po prostu nie mam. :)

W chwili obecnej testuję uzupełnianie zębów plombami.
Każdy tak ma? Ponoć nie -- ja chcę plombami zbudować
guzki. Gdyby dentyści nie stawiali oporu w latach
minionych -- nie miałbym dziś tak wielkich problemów
jakie mam.

To, czy zęby można oprzeć na plombach i czy musi być
pełny (na wszystkich zębach) zgryz lub choćby zgryz
oparty o zęby (nie o plomby) rozstrzygnęła twarzowa ;)
fotka zwana pantomogramem -- wykazała ona brak
problemów natury nerwowosciowej/znerwicowościowej.
(nie jestem nerwowo chory, nie jestem znerwicowany,
czyli nie zaciskam nerwowo zębów)

Co do chwiania... Ja bym z tym jednak poszedł do stomatologa...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

13. Data: 2011-03-12 19:56:35

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> Zazdrościsz mi dobrego kośca, ale zmartwię cię,
> to było zaledwie kilka lat temu, na pewno mniej niż 10 lat temu.

niczego ci nie zazdroszcze. Po prostu staram sie pokazac, ze klamiesz.

i.

14. Data: 2011-03-12 19:57:05

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:ildguq$r0t$1@inews.gazeta.pl...

> "Iwon(K)a" il8sq7$fh2$...@i...gazeta.pl

> Ponoć każdy Polak to medyk i polityk -- nie
> wiem, jak sprawa się ma z Polkami. ;)

a Polka to nie Polak??

i.

15. Data: 2011-03-13 00:50:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" ilgj6s$62s$...@i...gazeta.pl

> a Polka to nie Polak??

Nie. Polka to kobieta, Polak to mężczyzna. :)

-- Panie i panowie.

Nie zaś:

-- Panowie. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

16. Data: 2011-03-18 21:07:42

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niczego ci nie zazdroszcze. Po prostu staram sie pokazac, ze klamiesz.

Nie hcesz nie wież, twoja sprawa, ale nie bądź bezczelna , z takimi nie
rozmawiam i robię na szaro.

17. Data: 2011-03-21 01:43:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie hcesz nie wież, twoja sprawa, ale nie bądź bezczelna , z takimi nie
> rozmawiam i robię na szaro.

robisz, oj robisz.

i.

ostatnio zacząłem elektryzować, czemu?