ruszajacy się ząb i co dalej...?

1. Data: 2011-03-01 15:27:05

Temat: ruszajacy się ząb i co dalej...?
Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ugryzłem wczoraj kostkę w kurczaku, a że ząb był nadpękniety to byl
osłabiony no i tragedia , rusza mi sie teraz ...

Czy ząb po jakimś czasie przestanie sie ruszać czy to już koniec i trzeba
wyrwać?
Jesli tak to co robic? Co teraz wstawia sie ? porcelane, implant ?

Nie znam sie w ogole na tym, a pytam, bo nie chce, zeby mnie stomatolog
naciagnal na cos co np. drogo kosztuje i jest szybkie w wykonaniu. Mamy XXI
wiek i na pewno jest mnóstwo nowoczesnych metod wstawienia sztucznego
zęba...

2. Data: 2011-03-01 19:09:21

Temat: Re: ruszajacy się ząb i co dalej...?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrwać?
> Jesli tak to co robic? Co teraz wstawia sie ? porcelane, implant ?

Mi się ruszał i pszestał, ale idź do dentysty.

3. Data: 2011-03-01 22:30:56

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ugryz em wczoraj kostk w kurczaku, a e z b by nadp kniety to byl
> os abiony no i tragedia , rusza mi sie teraz ...
>
> Czy z b po jakim czasie przestanie sie rusza czy to ju koniec i trzeba
> wyrwa ?
> Jesli tak to co robic? Co teraz wstawia sie ? porcelane, implant ?
> Nie znam sie w ogole na tym, a pytam, bo nie chce, zeby mnie stomatolog
> naciagnal na cos co np. drogo kosztuje i jest szybkie w wykonaniu. Mamy XXI
> wiek i na pewno jest mn stwo nowoczesnych metod wstawienia sztucznego
> z ba...

u dentysty powinieneś być już dzisiaj... może się zrobić stan zapalny
i wtedy zęba może nie dać się uratować,
po drodze wykosztuj się na rtg, popytaj stomatologa co może zrobić,
jak za mało, to idź do drugiego...
może to zwykłe nadwyrężenie, a może pęknięcie korzenia, bez lekarza
nic nie poradzisz...

pozdrawiam
s_13

4. Data: 2011-03-04 18:57:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LUKAS" <q...@o...pl> wrote in message
> [...]
> naciagnal na cos co np. drogo kosztuje i jest szybkie w wykonaniu. Mamy
> XXI wiek i na pewno jest mnóstwo nowoczesnych metod wstawienia sztucznego

implanty sa nowoczesna metoda wstawienia sztucznego zeba. Bo pomijam
metode stara ale jara -czyli dbanie o zeby poki sie je ma :/

i,.

5. Data: 2011-03-04 18:58:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> Mi się ruszał i pszestał, ale idź do dentysty.

a ktory zab i w jakiej sytuacji taka mila niespodzianke ci zrobil??

i.

6. Data: 2011-03-09 08:35:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ktory zab i w jakiej sytuacji taka mila niespodzianke ci zrobil??
Nie pamiętam, ale daje się 4 lub 5 dolna. A może nawet to była 3.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

7. Data: 2011-03-09 21:52:05

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam, ale daje się 4 lub 5 dolna. A może nawet to była 3.

a mozesz okolicznosci przyblizyc. Tylko tak bardziej precyzyjnie niz te
mieszajace
ci sie cyferki odnosnie zebow.

i.

> --
> Nie jestem medykiem.

to widac.

8. Data: 2011-03-10 19:40:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz okolicznosci przyblizyc. Tylko tak bardziej precyzyjnie niz te
> mieszajace
> ci sie cyferki odnosnie zebow.

Nie pamiętam , ale numerek oznacza numer zęba licząc od pszodu:
4 najbardziej widoczne z pszodu to lewa i prawa jedynka, gurna i dolna (mamy
2 jedynki gurne i 2 dolne).
Dalej liczy się po kolei, pszy czym pierwsze tszy to zdaje się są siekacze,
czwurka albo piątka to kieł, a dalej są tszonowe. :)
Tak więc mamy (zwykle) :) cztery dwujki, cztery trujki, cztery czwurki,....

9. Data: 2011-03-10 22:53:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czwurka albo piątka to kieł, a dalej są tszonowe. :)
> Tak więc mamy (zwykle) :) cztery dwujki, cztery trujki, cztery

z nomerkami sobie poradze. Widze, ze ty nie. Ale to nic.
szkoda tylko, rze nie omiesz nawet zebuf rospoznawac.
ale to tez nie ma znaczenia. Bardziej mnie interesowaly okolicznosci.
Ale skoro nie pamietarz to oznacza, ze byl to epizot z dziecinstwa,
to pewnie o mleczaki co hodzilo.

i.

10. Data: 2011-03-11 03:08:59

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" il8sq7$fh2$...@i...gazeta.pl

> to widac.

Ponoć każdy Polak to medyk i polityk -- nie
wiem, jak sprawa się ma z Polkami. ;)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Postscriptum: Na zewnątrz nocą jest już tak ciepło, że można
wyjść na balkon w samych majtkach -- aby wyczyścić
buty. (lub nawet bez majtek -- będąc popnetną panienką; ja, choć
ani politykiem nie jestem, ani nawet medykiem, wiadomą PP też nie
jestem)

ostatnio zacząłem elektryzować, czemu?
Arytmia i kaszel
grypa a salicylany-pytanie