ryz + tunczyk + brokuly + zielony groszek...

1. Data: 2006-03-17 17:18:19

Temat: ryz + tunczyk + brokuly + zielony groszek...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ze skladnikow zawartych w temacie chcialbym stworzyc jakies niezbyt
ciezkostrawne danie...
moze ktos ma jakis pomysl / przepis na risotto np.
jakis delikatny sos ???
pozdrawiam
Mars

2. Data: 2006-03-17 18:04:07

Temat: Re: ryz + tunczyk + brokuly + zielony groszek...
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):
> [...]
> ciezkostrawne danie...
> moze ktos ma jakis pomysl / przepis na risotto np.

Ryż na sypko, tuńczyk na parze lub usmażony na maśle, brokuły przesmażyć
na oleju z czosnkiem, podlać bulionem - całość naj. 5 min. Do tego sos
holenderski albo beurre blanc. Ja to uwielbiam z solą ;-)

Groszek? Do dekoracji ;-)

--
richo

3. Data: 2006-03-17 18:08:47

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca napisał(a):

> [...]
> na oleju z czosnkiem, podlać bulionem - całość naj. 5 min. Do tego sos
> holenderski albo beurre blanc. Ja to uwielbiam z solą ;-)

dzieki tak zrobie tylko ze tunczyk z puszki...
pozdrawiam
Mars

4. Data: 2006-03-17 18:10:30

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> wrote:
> [...]
> ciezkostrawne danie...
> moze ktos ma jakis pomysl / przepis na risotto np.

jeśli są to steki z tuńczyka, to usmażyć na maśle. Do tego brokuły na
parze i ryż na sypko

M.K.

5. Data: 2006-03-17 18:35:12

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> dzieki tak zrobie tylko ze tunczyk z puszki...

No to ból. A już chciałem spytać gdzie kupujesz tuńczyka :-(

--
richo

świeża makrela
Ssposób na "wyluzowanie" kury bądż kuraka
Kosmiczne garnki
Muffinki proste
Produkty regionalne - prośba o pomoc