rzadko chwalę....

1. Data: 2001-08-15 13:09:41

Temat: rzadko chwalę....
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

ale musze pochwalić wczorajszy zakup pasty, o której tak duzo pisano na
grupie - AJWAR. Jest aromatyczna i naprawdę smaczna. Pycha na chlebku
chrupkim i na zółtym serze.
I jeszcze pochwalic musze śledzie w sosie musztardowym firmy L...( bez
reklamy), sa wysmienite, sos ostrawy, z musztardy francuskiej, cebulka
pokrojona cieniutko, w sam raz. polecam.

dzis nie gotuję obiadu, właśnie zrobiłam chłopinie omlecik, puszysty i
pyszny więc wyrzutów sumienia nie mam... :)))

moj ostatni dzień urlopu i oczywiście zaczęły się upały...
ale weekend już niedługo:)

Pozdrawiam
MechaGodzilla

1. Data: 2001-08-20 11:51:27

Temat: Re: rzadko chwalę....
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <k...@w...ps.pl.USUNTO> wrote in message
> ale musze pochwalić wczorajszy zakup pasty, o której tak duzo pisano na
> grupie - AJWAR. Jest aromatyczna i naprawdę smaczna. Pycha na chlebku
> chrupkim i na zółtym serze.

tez kupilam ajwar i podpisuje sie pod tym co powyzej
Asia

1. Data: 2001-08-27 19:01:03

Temat: Re: rzadko chwalę i jem Ajvar.
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ciach!
> AgataW. (pozdrawiam wszystkich którzy zauważyli że wróciłam ...
> bez wazeliny).

a ja wczoraj dodałam ajwar do własnej roboty sosu vinegret i był pyszny!

pozdrawiam
i witaj ponownie
Mechcia

1. Data: 2001-08-27 19:02:06

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ale musze pochwalić wczorajszy zakup pasty, o której tak duzo pisano na
>grupie - AJWAR. Jest aromatyczna i naprawdę smaczna. Pycha na chlebku

Ajvar jest świetny jako jeden z sosów podany do mięs z grilla.
W dzbanuszku Ajvar, w drugim sos czosnkowy, w trzecim słodka
aronia a w czwartym chatney np. z gruszek. inne sosy mile
widziane. Delikwenci grillujący mają pole do popisów i urozmaiceń.
Ajvar z takim mięsem w rozsądnej ilości bardzo ciekawie wypada.

..polskie grille zasługują na więcej uwagi. Nalezy popęd do
skromnej kiełbasy zastapić potrwawmi bardziej wyszukanymi.
Dodanie dzbanków sosu podnosi poziom polskiego grilowania. A jak się
ludzie cieszą...

1. Data: 2001-08-27 19:43:03

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavek Siegmund" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> A sprobujcie Ajvar z serem twarogowym na chlebku, proste a jake dobre.
> Nie wiem jakie sa dostepne w Polsce ale dla mnie jajlepszy jest
> jugoslowianski.
>
> pozdrawiam,
>
> Slav

patrze na słoik:ja mam chorwacki
pozdrawiam
MechaGodzilla

1. Data: 2001-08-27 19:53:32

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-27 20:05:51

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie to ten sam,

1. Data: 2001-08-27 21:18:51

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> Ajvar jest świetny jako jeden z sosów podany do mięs z grilla.

Czy w popularnych marketach mozna toto dostac?

1. Data: 2001-08-27 22:04:47

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> wrote:

>Czy w popularnych marketach mozna toto dostac?

Najnowszy katalog Geanta proponuje za 5,75 wersję pikantną i
łagodną. Polski "Rolnik" tez zaczął produkcję. Znajdziesz.

AgataW.

1. Data: 2001-08-28 05:36:05

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Czy w popularnych marketach mozna toto dostac?

Zobaczcie, czy mozna dostac Pindjur, to tez balkanskie, podobnie jak Adzika
(adrzika), ktora po raz pierwszy jadlem u Bulgarow ale tez w wersjach
ukrainskiej, gruzinskiej i ormianskiej. To cos podobnego ale skladniki nie sa
zmielone a drobno posiekane. No i jeszcze wloska Peperonata.

Irek

Podpiwek
borówki PILNE PILNE PILNE
wodka orzechowa