"salatka pieknosci"

1. Data: 2001-03-28 06:22:51

Temat: "salatka pieknosci"
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Od pewnwgo czasu jem na kolacje taka oto salatke:
3 plaskie lyzki platkow owsianych
4 lyzki wody
4 lyzki mleka
1 lyzka miodu (lub cukru)
2 lyzeczki soku z cytryny (lub 1 lyzeczka do kawy kwasku cytrynowego)
1 duze jablko ( lub inne owoce sezonowe ok. 150 g)
nieco rodzynek, posiekanych orzechow...

Platki zalac woda i odstawic na pol godziny. Nastepnie dodac mleko, miod,
sok z cytryny, przetarte owoce, rodzynki, orzechy. Wszystko dokladnie
wymieszac i spozyc natychmiast:)
Salatka jest smaczna, a przy tym zawiera witaminy z grupy B oraz cynk.
Dobrze dziala na wlosy i cere. Smacznego!

Aska

1. Data: 2001-03-28 13:23:48

Temat: Re: "salatka pieknosci"
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Brzozes wrote:

> [...]
> 2 lyzeczki soku z cytryny (lub 1 lyzeczka do kawy kwasku cytrynowego)
> 1 duze jablko ( lub inne owoce sezonowe ok. 150 g)

w ten sposob robi sie z tego absolutnie niezjadliwa papaja.
Platki to ja lubie w formie nie rozmoczonej...

A efekty jakie? Bo ze "podobno" dziala, to my wiemy...?

a.

1. Data: 2001-03-28 13:37:11

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papaja? Czy ja wiem, moze troszke, ale dobra:) Rzecz gustu...
Platki owsiane w formie nie rozmoczonej - polecam "owsianki", takie
ciasteczka!

Pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-03-28 19:25:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brzozes <J...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99soam$25io$...@W...mtl.pl...
> Papaja?
Toż to jeden z najlepszych owoców na tym świecie. ;-)))
Pozdr. Jerzy

ktoś ma sposób na ...
ktoś ma sposób na ...
Tylko dla twardzieli!