sałatka wiosenna

1. Data: 2002-05-08 19:38:00

Temat: sałatka wiosenna
Od: "Bandzieras" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna może przepis na jakąś ciekawą sałatkę? Idę właśnie na urodziny,
a jedynym prezentem, jakiego zażyczyła sobie jubilatka, jest sałatka albo
ciasto. Ja wybrałam sałatkę... Dziękuję i pozdrawiam wszystkich, A.

1. Data: 2002-05-09 13:13:58

Temat: Re: sałatka wiosenna
Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bandzieras" <b...@b...com> wrote in message
> [...]
> a jedynym prezentem, jakiego zażyczyła sobie jubilatka, jest sałatka albo
> ciasto. Ja wybrałam sałatkę... Dziękuję i pozdrawiam wszystkich, A.

Moja propozycja porcja na 3 osoby (albo Ja sam to zjadam;)
5 pomidorów (muszą być smaczne)
ząbek czosnku, feta, 1/3 cytryny, szczypta cukru, oliwa z oliwek (dobra), 2
łyżki oregano
Robimy:
pomidory ciachamy conajmniej na ćwiartki (ja lubię jeszcze na te 1/4 na pół)
i wrzucamy do michy, rozdrobnioną fetę siup do pomidorów (tak z 1/3 - 1/4
opakowania Mlekovity), do małego słoiczka (100 ml) z zakrętką wlewamy do 1/3
oliwy, wmiażdżamy czosnek, wciskamy cytrynę, wsypujemy szczyptę cukru,
oregano, następnie zakręcamy i wstrząsamy energicznie 30 sek.
Następnie wylewamy pomidory z fetą.
Spożywać należy albo szybko jeżeli ktoś nie lubi, aż pomidory zmiękną, albo
odczekujemy 15-20 minut.
Można dodać do tego:
- pokrojonej kapusty pekińskiej, świeżego oregano, ogórków, można nie dawać
pomidorów a zrobić z kapustą pekińską, itp.

Aż się obśliniłem...:)
Pozdrawiam po raz pierwszy grupowiczów.
Mikołaj

patisony