salatka z krabow

1. Data: 2003-02-22 17:45:53

Temat: salatka z krabow
Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze
jakis sos do tego?

1. Data: 2003-02-22 18:28:53

Temat: Re: salatka z krabow
Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> czesc
> nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
> zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze
> jakis sos do tego?

groszek, cebula, majonez.

Karol

1. Data: 2003-02-22 18:57:04

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
> zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze

Potrzeba:
jedno opakowanie (ok.6 zl) mrozonych paluszkow krabowych- tam chyba
10-12 szt
4 jaja na twardo
ananas z puszki kilka krazkow (ok 5-6)
peczek koperku
troche soku z cytryny do smaku
majonez
Paluszki lekko rozmrozic, tak aby daly sie pokroic w 2 cm kostke.
Jajka na twardo tez w kostke, ananas - w 2 cm kostke.
Koperek posiekac, dodac + majonez i sok z
cytryny do smaku. Zostawic az sie przegryzie w lodowce. W razie potrzeby
troche
soli jak ktos lubi. Generalnie bardzo delikatna w smaku. Super...

U mnie na kazdej imprezie i swietach jako jedna ze smaczniejszych.

Jola L-L

1. Data: 2003-02-22 21:52:07

Od: "justyg1" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
> zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze

czesc - najpierw sie przedstawie, bo przeczytalam, ze tak trzeba, zeby nie
zostac zignorowanym;-)))). Justyna
Do tej pory wlasciwie tylko Was "ze smakiem" czytalam (z jednym wyjatkiem),
ale teraz sie dopisze:

paczka krabow (paluszkow )
avokado
salata lodowa
majonez + jogurt naturalny (pol na pol)
b. kwasna cytryna;-)
salate poszarpac, paluszki i avokado pokroic, skropic mocno cytryna i
wymieszac z sosem majonezowo-jogurtowo-cytrynowym (doprawionym sola i
pieprzem).

zapalic swiece, ubrac sie odpowiednio...

Pozdrowienia,
Justyna, ktora wlasnie upiekla plesniaka i jest z siebie dumna;-)

1. Data: 2003-02-22 22:36:43

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka krabowa Bozenki

Paluszki krabowe
Ugotowany na sypko ryż
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Majonez
Można dodać trochę zielonego ogorka

Wszystko co się kroi, kroimy w kosteczke, dodajemy ryż, majonez i mieszamy.

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-23 06:09:27

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
> zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze

to jeszcze ja sie dorzuce ze swoja autorska wersja :)

ok. 8 sztuk paluszków krabowych (ja je kupuję zamrożone i odmrażam w
mikrofalówce aż będą lekko ciepłe, dzięki temu nie są mokre)
pół średniej kapusty pekińskiej
3/4 papryka żółtej albo czerwonej
3/4 puszki kukurydzy
garść zielonych oliwek
kilka czarnych oliwek
mały jogurt naturalny bakomy (jest gęsty)
czubata łycha majonezu
łyżeczka musztardy
sól, pieprz

wszystko pokroić, wymieszać i pałąszować. Pychotka :)

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2003-02-23 06:24:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> ok. 8 sztuk paluszków krabowych (ja je kupuję zamrożone i odmrażam w
> mikrofalówce aż będą lekko ciepłe, dzięki temu nie są mokre)
> [...]

no wiecie, skleroza nie boli, o puszce TUNCZYKA zapomnialam do tego :))
Bo bez tunczyka to juz nie ta sama salatka

wkn

1. Data: 2003-02-24 18:21:31

Od: "Kri$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem przypadkeim czy nie byl poruszany ten temat ale doradzcie mi jak
> zrobic dobra salatke z paluszkami krabowymi.jakie skladniki dodac, moze

Mój przepis to:

kilka, kilkanaście plauszków z kraba pokrojonych na 3 - 4 części,
5 - 6 łyżek małych krewetek,
kilka liści sałaty lodowej,
2 pomidory pokrojone w dość dużą kostkę,
kukurydza z puszki ok 1/2 szklanki

Paluszki i pomidory pokroić jak wyżej, liśie sałaty porwać na mniejsze,
dodać krewetki i kukurydzę, wymieszać.

Sos:

6 łyżek oliwy z oliwek
1/2 łyżeczki soli
1/4 łyżeczki pieprzu
sok z 1/2 cytryny (dużej)
ząbek czosnku (wyciśnięty)
1/3 łyżeczki musztardy

składniki sosu dobrze wymieszać.

Dodać sos do sałatki, schłodzić, podawać ze świeżutkimi bułeczkami z
masełkiem i ze schłodzonym białym winem :-)

Pozdrawiam Kri$

Poncz
Dziwne
Nienawidzę TEGO jeść