sałatki resztówki

1. Data: 2003-01-26 20:30:31

Temat: sałatki resztówki
Od: "Monika" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy często robicie sałatki resztówki?
Bo mi się dzisiaj udało zrobić taką pyszną palce lizać.
Miała być jarzynowa (taka tradycyjna) ale został makaron od zupy, to
stwierdziłam że zastąpimy tym ziemniaki. Potem okazało się że nie ma
majonezu - to wypadło że zrobiłam resztówkę, w skład której oprócz typowej
jarzynówki weszło:
- trochę białego sera
- trochę topionego
- troszkę kiełbasy
- końcówka kiełków i kukurdzy.
- łyżka musztardy
- końcówka cytryny
- przyprawy
a i jeszcze było ze 3 łyżki ryżu, który został od chińszczyzny.
A u Was jakie było niepytowe połączenia różnych potraw?
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-01-27 09:15:09

Temat: Re: sałatki resztówki
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A u Was jakie było niepytowe połączenia różnych potraw?
> Pozdrawiam
> Monika

Witam!
W moim przypadku nie byla to salatka, tylko danie obiadowe. Zostal mi pyszny
sosik z karkowki pieczonej z pieczarkami, jedna metka cebulowa i pare
pieczarek, dosc sporych. I jak tu z tego splodzic obiad? Ugotowalam ryz prawie
do miekkosci i dogotowalam go w tym sosiku - pychotka. Z pieczarek odcielam
ogonki, pokroilam je w kosteczke, do tego na drobno cebulka i zolty ser (deczko
podeschniety byl) - to wszystko wymieszalam z metka, dorzucilam jajko, bulke
tarta i przyprawy, podobnie jak na mielone. Faszerowalam tym kapelusze
pieczarek, panierowalam w jajku i bulce tartej i smazylam na zloto. I tak,
dzieki temu, ze nie chcialo mi sie zrobic zakupow po pracy udalo mi sie zrobic
cos niespotykanie przepysznego.

Pozdrawiam,
AniaR

szyneczka własnej roboty