samotne kobiety

1. Data: 2002-04-10 22:40:20

Temat: samotne kobiety
Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym poruszyć temat kobiet, które przygniata problem samotności.
Jako aktywny internauta mam przyjemność kontaktować się szerokim gronem i
dochodzę do wniosku, że samotne życie może obrzydzić żywot każdej pani, do
tego stopnia, że przycmiewa wszystkie inne radości. Po pewnym czasie kobiety
takie zaczynają nawet traktować mężczyzn bardziej przedmiotowo, sortując ich
na tych, w których warto inwestowac czas i tych bez perspektyw (żonatych,
np). A internet staje sie medium zastępującym biuro matrymonialne...

Jeśli kobieta boi się, że może zostac sama przez całe życie, może powinna
urodzic dziecko dla siebie, pozsostawiając kwestię odnalezienia partnera
jako otwartą? Wtedy mogłaby spełniac się jako matka.

--
Mateo
... porwały mi się wszystkie nitki,

Gadulec: 1376762

1. Data: 2002-04-10 23:44:13

Temat: Re: samotne kobiety
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym poruszyć temat kobiet, które przygniata problem samotności.

Ale najdziwniejsze jest to ze jak takiej "samotnej" zapytasz sie o wymagania
jakie
musi spelnic jej potencjalny partner wtedy 90% odpowiada ze nie ma wymagan
lub sa minimalne, wiec o co im chodzi? w koncu mezczyzn w tym wieku jest
duzo
wiecej niz kobiet. Wniosek nasuwa sie jeden ze sa samotne z wlasnego wyboru.
To jest oczywiscie zbytnie uproszczenie ale czasem mozna takie odniesc
wrazenie.

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2002-04-11 03:33:41

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A internet staje sie medium zastępującym biuro matrymonialne...
I zazwyczaj zamieniają samotność w pojedynkę na samotność we dwójkę.

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-11 06:32:51

Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pewnym czasie kobiety
> takie zaczynają nawet traktować mężczyzn bardziej przedmiotowo,

No pewnie. Skoro wsród nich nie znalazł się żaden,
który by się nimi zainteresował, bądź żaden
WARTOSCIOWY, z którym chciałaby być, to nie
dziwne, że "porzuca nadzieje".

. A internet staje sie medium zastępującym biuro
matrymonialne...

Tu odrzucenie nie boli...

> Jeśli kobieta boi się, że może zostac sama przez całe życie, może powinna
> urodzic dziecko dla siebie, pozsostawiając kwestię odnalezienia partnera
> jako otwartą? Wtedy mogłaby spełniac się jako matka.

Może. Ale chyba skoro tragedią życiową dla niej
staje się bycie samą, a więc nie posiadającą
opiekuna/ostoi bezpieczeństwa itp., to może
niekoniecznie ona sama jest w stanie takie
poczucie dać komus innemu?
Tom chyba sprawa diablo złożona...

ps. A możesz mi powiedzieć, z czego ma to dziecko
urodzić, skoro chłopa ni widu? ;-)

Pozdrawiam,
Gosia

1. Data: 2002-04-11 06:56:56

Temat: Odp: samotne kobiety
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

do Mateo i do Gosi

> [...]
> poczucie dać komus innemu?
> Tom chyba sprawa diablo złożona...
>
> ps. A możesz mi powiedzieć, z czego ma to dziecko

Nie, nie i jeszcze raz nie!!! Dziecko nie może być narzędziem !!!
Jak później wychować dziecko na szczęśliwego człowieka? Jak wychować chłopca
na szczęśliwego mężczyznę? Jak wychować dziewczynę na szczęśliwą kobietę?
Niech dziecko będzie owocem uczciwej i szczerej miłości rodziców.
Wiem, bywa, że ojciec umiera.
Wiem, bywa, że rodzice się rozstaja.
Ale przy decyzji o poczęciu dziecka niech intncje obojga będą uczciwe!
I niech dziecko będzie owocem uczciwej i szczerej miłości rodziców.
Serdeczności z Lublina
Marek

1. Data: 2002-04-11 08:12:45

Od: "darth brader" <d...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na szczęśliwego mężczyznę? Jak wychować dziewczynę na szczęśliwą kobietę?
> Niech dziecko będzie owocem uczciwej i szczerej miłości rodziców.

To jakaś utopia. Rodzice są tylko gatewayem, przez który musimy przejść, aby
pojawić się na świecie.

db

1. Data: 2002-04-11 08:15:09

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli kobieta boi się, że może zostac sama przez całe życie, może powinna
> urodzic dziecko dla siebie

Co to znaczy "urodzić dziecko dla siebie"? To zabawka, czy co?

JGrabowski

1. Data: 2002-04-11 08:25:03

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

darth brader <d...@b...org> był uprzejmy zauważyć:
napisał:a93gjh$2vk$...@n...tpi.pl...
> To jakaś utopia. Rodzice są tylko gatewayem, przez który musimy przejść,
aby
> pojawić się na świecie.

Dla mnie termin "gateway" kojarzy się z sytuacją, gdy czas pobywania jest
minimalny. Ot, najwyżej coś mnie wtedy tam prześwietli i ... bye, bye

Czy Ty rzeczywiście tak kojarzysz zarówno okres pobytu w łonie matki, jak i
szereg późniejszych lat dzieciństwa?

Marek

1. Data: 2002-04-11 08:49:33

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darth brader" <d...@b...org> napisał w wiadomości

> To jakaś utopia. Rodzice są tylko gatewayem, przez który musimy przejść,
aby pojawić się na świecie.

Chyba jesteś jeszcze dzieckiem ;) ?
E.

1. Data: 2002-04-11 09:00:45

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

> "darth brader" <d...@b...org> napisał w wiadomości

> aby pojawić się na świecie.

Eva:

> Chyba jesteś jeszcze dzieckiem ;) ?
> E.

:-O
a od kiedy to głupota jest domeną dzieci?

pozdrawiam
guniek

Sobotnie kino ...
beautiful mind