sarny...

1. Data: 2003-09-24 19:05:37

Temat: sarny...
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

...sobie obejrzałam dzisiaj z bliska.
Niestety w momencie jak już skończyły się obżerać:-(

Na kolację miały to:
http://www.zgniew.man.pl/rosa/

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2003-09-24 19:26:19

Temat: Odp: sarny...
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bksptt$e8j$...@n...news.tpi.pl...
> ...sobie obejrzałam dzisiaj z bliska.
> Niestety w momencie jak już skończyły się obżerać:-(
>
> Na kolację miały to:
> http://www.zgniew.man.pl/rosa/

Dośc wykwintnymi potrawami je karmisz :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-09-24 19:30:56

Temat: Re: sarny...
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:bksptt$e8j$...@n...news.tpi.pl...

> Dośc wykwintnymi potrawami je karmisz :-))
> Pozdrawiam :-)

Przychodzą na krzywy ryj:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-09-24 20:00:25

Od: "Moon" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Na kolację miały to:
> http://www.zgniew.man.pl/rosa/

A po kolacji idą do mieszkania z wątku "wrzos w domu? pomocy..."
he!

moon

5. Data: 2003-09-25 15:39:40

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości > Na
kolację miały to:
> http://www.zgniew.man.pl/rosa/

No proszę!
nie dość, że koleżanka-miłośniczka wszelakiego zielska to jeszcze
koleżanka-partnurka? :-)))
I to Zgniewna? :-)))
Pozdrawiam
darz bór i nur!
Janek

6. Data: 2003-09-25 16:25:04

Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Janek <j...@p...onet.pl> wrote:

> U?ytkownik "Marta G?ra" <m...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci > Na
> kolacj? mia?y to:
>>
> No prosz?!
> nie do??, ?e kole?anka-mi?o?niczka wszelakiego zielska to jeszcze
> kole?anka-partnurka? :-)))
> I to Zgniewna? :-)))
> darz b?r i nur!
Widzę, że jest nas więcej;) Ogród podwodny zakładamy?:)
pz

--
http://www.netsync.pl/~mazek/ : nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

7. Data: 2003-09-25 19:19:29

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że jest nas więcej;) Ogród podwodny zakładamy?:)
> pz

:-)))
Jest Was tutaj więcej:-)

Ogród podwodny już istnieje;-)
Wystarczy wejść na zgniewną stronkę->rozmaitości->oczko

darz nur:-)
Marta
koleżanka i partnerka życiowa damnurka;-)

Prywata do Janka - pozdrowienia od małżonka:-)

8. Data: 2003-09-26 07:56:42

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Janek <j...@p...onet.pl> wrote:

> Widzę, że jest nas więcej;) Ogród podwodny zakładamy?:)

Więcej i więcej :)

Pozdrawiam
Ewa
PS. No no, frakcja ogrodnicza ZGNIEW nam powstaje.
Tak to jest, że czasem łatwiej człowieka zidentyfikować po stronie
internetowej niż po imieniu i nazwisku..
(to tak a`propos posta pt. "Raport")

9. Data: 2003-09-26 08:38:38

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej i więcej :)
> Pozdrawiam
> Ewa
> PS. No no, frakcja ogrodnicza ZGNIEW nam powstaje.

Hi, hi, ale miło! :-))
Są tu już towarzystwa miłośników winorośli, które nawet dochowały się swojej
"malinowej" opozycji, są dereniowcy, wielbiciele trawników (z podziałem na
koszone-jednorodne i "leżące odłogiem" łąki), miłośnicy kretów.... a w czym
gustować powinna (lub gustuje)nurkowa frakcja ogrodnicza? W glonach? W
trzcinach? Czy może powinna występować jako miłośnicy mułu rzecznego? :-)))
Albo "beczki nurkowej" w ogrodzie każdego nurka?
.... osobiście to ja w ogrodzie najbardziej lubię mieszankę drzew i krzewów
zarówno liściastych jak i iglastych.... a jezioro, choć raczej bez
możliwości eksploracji podwodnej to miewam często na wiosnę, jak śniegi
zejdą.... no może do ćwiczebnego snorklingu przed sezonem to by się
nadało.... ale nie wiem jak by sąsiad zareagował gdyby mnie zobaczył w
ogrodzie leżącego w kałuży, tak na przełomie lutego i marca, w piance i
masce.... :-)))
Pozdrawiam nurków-ogrodników!
Janek

10. Data: 2003-09-26 13:41:06

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bl0s3t$2l3$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Więcej i więcej :)
>
> Pozdrawiam
> Ewa
> PS. No no, frakcja ogrodnicza ZGNIEW nam powstaje.

Ja Zgniew wspieram duchowo tylko:-)
No i zawładnął moją stroną:-)

> Tak to jest, że czasem łatwiej człowieka zidentyfikować po stronie
> internetowej niż po imieniu i nazwisku..
> (to tak a`propos posta pt. "Raport")

Jak zgniewny jest administratorem ( z imienia i nazwiska) stronki to nie ma
co się dziwić:-)

Pozdrawiam
Marta

Kto chce projekt ogrodu ?