ściana kuchenna między szafkami dolnymi i wiszącymi - jak oprócz płytek

1. Data: 2005-04-07 10:44:46

Temat: ściana kuchenna między szafkami dolnymi i wiszącymi - jak oprócz płytek
Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Interesują mnie jakieś ciekawe i praktyczne pomysły a może sprawdzone
rozwiązania na "pokrycie" ściany pomiędzy szafkami dolnymi a wiszącymi w
kuchni. Pomysły inne niż płytki ceramiczne.

R.

2. Data: 2005-04-07 10:50:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rd" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozwiązania na "pokrycie" ściany pomiędzy szafkami dolnymi a
> wiszącymi w
> kuchni. Pomysły inne niż płytki ceramiczne.

blacha nierdzewka
blacha ryflowana
szkło "mrożone"
korek
tynk akrylowy (od groma faktur, wzorów, kolorów)
tapeta winylowa
sklejka wodoodporna (+ stosowne wykończenia)
normalna płyta laminowana "meblowa"
boazeria (tylko pomiędzy szafkami, super wygląda z zabudową z sosny
utrzymaną w stylu 'wiejskiej chałupy")

wiecej grze... yyy... wykończeń nie pamiętam, ale może jeszcze ktoś
coś podrzuci? :-)

J.

3. Data: 2005-04-07 20:41:11

Od: "Grzegorz Jablonski" <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam inox- czyli stal szlachetna, wyglada doskonale szczególnie miedzy
okapem a szafkami stojacymi ( nad plyta gazowa badz elektryczna). Jest to
niedrogi i bardzo efektowny sposób wykonczenia kuchni. Doskonale sie tez
czysci ale tylko sprawdzonymi srodkami firmy wurth.
pozdrawiam
Magda

4. Data: 2005-04-08 20:30:48

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Jablonski" <g...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedrogi i bardzo efektowny sposób wykonczenia kuchni. Doskonale sie tez

Z tym niedrogi to bym polemizował. Do mojej kuchni miał kosztować okolo
800PLN. Inox + naklejenie inoxa na jakas płyte. miałbyc to odcinek o dł 5m i
wysokosci 100cm

5. Data: 2005-04-08 20:38:42

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter napisał(a):

> Z tym niedrogi to bym polemizował. Do mojej kuchni miał kosztować okolo
> 800PLN. Inox + naklejenie inoxa na jakas płyte. miałbyc to odcinek o dł 5m i
> wysokosci 100cm

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Sądząc z wypowiedzi Magdy w
wątku "Wyposażenie kuchni" to to jest dla niej niedrogo :D

BP, NMSP ;)

P.S. No, offence

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

6. Data: 2005-04-09 07:34:51

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter"

> Z tym niedrogi to bym polemizował. Do mojej kuchni miał kosztować okolo
> 800PLN. Inox + naklejenie inoxa na jakas płyte. miałbyc to odcinek o dł 5m
> wysokosci 100cm

dorzuce cos z wlasnego doswiadczenia - w nowej kuchni stal bedzie
ograniczona do koniecznego minimum (piekarniki sa z elementai stalowymi i
chyba tego nie przeskocze...)
jesli ktos ma za duzo czasu i uwielbia sprzatanie - to stal bedzie dla
niego idealna

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

7. Data: 2005-04-09 10:09:59

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Jablonski" <g...@k...pl> wrote in message
> [...]
> niedrogi i bardzo efektowny sposób wykonczenia kuchni. Doskonale sie tez
> czysci ale tylko sprawdzonymi srodkami firmy wurth.

Taa, jasne, łatwe do czyszczenia. Widac każdy ślad, raczej nie polecam do
kuchni.

8. Data: 2005-04-11 12:03:48

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Apr 2005 22:30:48 +0200
"Arbiter" <arbiter.pl> wrote:

> Z tym niedrogi to bym polemizował. Do mojej kuchni miał kosztować
> okolo 800PLN. Inox + naklejenie inoxa na jakas płyte. miałbyc to
> odcinek o dł 5m i wysokosci 100cm

no dobra, ale plytki ile kosztowaly? 500zl? (licz plytki + polozenie
+ fuga + klej do glazury + moze cos jeszcze)
co prawda ja bym tego nie kupil z jednego tylko powodu - mam sprzet
inox i wiem jak wyglada na nim cokolwiek w stylu brudu... moze to
jest dobre jak sie kuchnie oglada, a nie uzywa

Sierp

9. Data: 2005-04-11 22:00:22

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> [...]
> inox i wiem jak wyglada na nim cokolwiek w stylu brudu... moze to
> jest dobre jak sie kuchnie oglada, a nie uzywa

płytki mnie kosztowały w sumie podobnie. Ale wygladaja całkiem oryginalnie.
A inox juz mi się opatrzył.
Ale w płytkach musze zaimpregnować fugi - na razie tego nie zrobiłem

Antena SAT na dachu
rozliczenia za wodę
Prosty i tani alarm
Pralka Ariston-Indesit