ser camembert a plesn

1. Data: 2005-02-26 17:46:52

Temat: ser camembert a plesn
Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to głupie... ale czy "nowa" pleśń która urośnie mi na tym serze
w miejscu w którym był krojony, po jakimś czasie leżakowania w lodówce,
również jest jadalna, czy należy wywalić ten ser?

1. Data: 2005-02-26 17:59:13

Temat: Re: ser camembert a plesn
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
> Wiem że to głupie... ale czy "nowa" pleśń która urośnie mi na tym serze
> w miejscu w którym był krojony, po jakimś czasie leżakowania w lodówce,
> również jest jadalna, czy należy wywalić ten ser?

Jest jadalna

1. Data: 2005-02-26 18:31:38

Od: "Marcin Krzywobłocki" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w miejscu w którym był krojony, po jakimś czasie leżakowania w lodówce,
> również jest jadalna, czy należy wywalić ten ser?

nie jest jadalna, trzeba odkroić
x.

1. Data: 2005-02-26 18:50:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 26 février 2005 ŕ 19:31:38, vous écriviez :

> Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
>>
> nie jest jadalna, trzeba odkroić

Jest, jest : akurat w przypadku serow jest to wyjatek ktory potwierdza
regule, plesn ktora sie tworzy jest tym samym grzybkiem ktory istnieje
juz na serze.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-26 19:57:33

Od: "dzudzu" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Jest, jest : akurat w przypadku serow jest to wyjatek ktory potwierdza
> regule, plesn ktora sie tworzy jest tym samym grzybkiem ktory istnieje
> juz na serze.
No co to znaczy jadalna? Znaczy nietrująca, czy smaczna?
Ja tam uważam, że smaczna nie jest, a więc nie jest jadalna.
dzudzu

1. Data: 2005-02-26 20:47:41

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 26 février 2005 ŕ 20:57:33, vous écriviez :

> [...]
> No co to znaczy jadalna? Znaczy nietrująca, czy smaczna?
> Ja tam uważam, że smaczna nie jest, a więc nie jest jadalna.

To zjawisko zalezy od kategorii camembertozercy, jezli lubi skorke to
i ta "plesn" moze zjesc. Ale to nieobowiazkowe :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-27 14:13:02

Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Le samedi 26 février 2005 ŕ 20:57:33, vous écriviez :

> To zjawisko zalezy od kategorii camembertozercy, jezli lubi skorke to
> i ta "plesn" moze zjesc. Ale to nieobowiazkowe :)

Ta nowa pleśń jest inna niż serowa i ma w środku "zarodniki"
na wszelki wypadek ser udał się do śmietnika.

pstrąg- jak zrobić chrupiącą skórkę?
przepis na ciasto biszkoptowe
coś z lina
Puchatkowe ciasteczka - nie wyszły :((